کد خبر : 148799
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دسامبر 2017 - 19:08

آغاز ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان شبستر

آغاز ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان شبستر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر از آغاز ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

ابوالفضل الهوردیان در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز گفت:ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در شهرستان شبستر همزمان با سراسر کشور از ۱۸ آذرماه آغاز شده و تا ۲۰ دی‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان این که ثبت‌نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتیwww.quranedu.ir انجام می‌شود،اظهار کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را از تاریخ اول بهمن‌ماه تا  نهم اسفندماه دربافت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر افزود: از اهداف برگزاری این آزمون ترویج سبک زندگی قرآنی و حمایت از برنامه‌های آموزشی در موسسات قرآنی است.

الهوردیان ادامه داد: با توجه به اینکه چند نهاد به صورت مشترک در راستای حفظ قرآن کریم فعالیت می کنند لذا امسال آزمون مشترکی بین این نهادها تحت عنوان مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این آزمون محدودیتی برای ثبت نام ندارندعنوان کرد: کلیه کسانی که در حوزه قرآن کریم فعالیت می کنند و حافظان ۱ جزء تا ۳۰ جزء قرآن می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر خاطرنشان کرد آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنج شنبه دهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.