جذب خبرنگار

پایگاه خبری تحلیلی شبستر نیوز در راستای اطلاع رسانی دقیق و هوشمندانه و بر اساس سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تنویز افکار عمومی در نظر دارد از بین علاقه مندان به حوزه خبرنگاری نسبت به جذب خبرنگار افتخاری با شرایط ذیل اقدام نماید:

الف) متقاضیان می بایستی مشخصات خود از قبیل نام، نام خانوادگی، آدرس، پست الکترونیکی و شماره تماس، فایل عکس ۴*۳ و فایل تصویر شناسنامه خود را به شماره اکانت۰۹۱۴۹۷۱۶۵۶۸در تلگرام ارسال کنید تا پس از بررسی تماس گرفته شود ودر مراحل نهایی تکمیل فرم جذب انجام خواهد شد.

ب) متقاضیان پس از تائید صلاحیت عمومی و تخصصی نسبت به تهیه خبر براساس سیاستهای اعلام شده توسط پایگاه خبری تحلیلی شبستر نیوز و همچنین ارسال خبر از طریق تلگرام یا ایمیل اقدام می نمایند.

ج) پس از اتمام دوره دو ماه فعالیت برای کلیه شرکت کنندگان به تفکیک سرویس های خبری صدور کارت خبرنگار افتخاری شبستر نیوز برای تهیه خبر صادر و همچنین دسترسی لازم به پایگاه خبری شبستر نیوز برای ارسال خبر از بستر اینترنت میسر می شود.

د) جذب خبرنگار افتخاری هیچ گونه تعهد استخدامی و حقوقی برای پایگاه خبری شبستر نیوز در برنداشته اما در صورتی که شبستر نیوز نیاز به جذب خبرنگار ثابت یا حق التحریر داشته باشد خبرنگاران افتخاری فعال در اولویت خواهند بود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۴۹۷۱۶۵۶۸ تماس حاصل فرمایید.