کد خبر : 167497
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 می 2024 - 23:46

چهار عضو و بازرس ویژه هیات نظارت آذربایجان شرقی بر انتخابات شبستر ناظر هستند

چهار عضو و بازرس ویژه هیات نظارت آذربایجان شرقی بر انتخابات شبستر ناظر هستند
رئیس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: چهار نفر از اعضای این شورا و بازرسان ویژه هیئت نظارت بر انتخابات استان بر انتخابات شبستر نظارت می کنند.

به گزارش شبسترخبر، صمد عزیزی اظهار کرد: این نفرات از فردا صبح در شهرستان شبستر مستقر می شوند.
وی افزود: هیئت نظارت استان آذربایجان شرقی برای نظارت از نزدیک به طور میدانی جهت برگزاری هر چه بهتر مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در شهرستان شبستر نمایندگان خود را مستقر می کنند.
وی افزود: علاوه بر هیئت نظارت شهرستان شبستر یک عضو نیز از اعضای نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی به طور ویژه و سه بازرس ویژه تحت نظارت وی در شهرستان شبستر فعالیت خواهند کرد.
عزیزی همچنین خاطرنشان کرد: مردم حوزه های انتخابیه می توانند گزارش‌ها و اخبار خود را به هیئت نظارت شهرستان و بازرسان ویژه ارائه دهند یا گزارش‌های خود را در سامانه مردم ناظر شورای نگهبان ثبت کنند.
وی یادآور شد: این اقدامات در جهت برگزاری هر چه بیشتر انتخابات سالم مطابق قانون و همراه با آرامش انجام می‌شود تا مردم از حسن اجرای انتخابات در حوزه‌های باقیمانده اطمینان کامل داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی در حوزه‌های تبریز، اسکو و آذرشهر، حوزه میانه و حوزه شبستر به دور دوم کشیده شده و فردا جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.