کد خبر : 74664
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 دسامبر 2015 - 9:15

همایش آموزشی فناوری نانو در شبستر برگزار شد+تصاویر

همایش آموزشی فناوری نانو در شبستر برگزار شد+تصاویر

همایش و کارگاه آموزش فناوری نانو با شرکت بیش از ۳۲۰ نفر از دانش آموزان دختر منطقه در سالن مقبره شیخ محمود شبستری برگزار شد.

KHA_8671به گزارش شبسترنیوز، همایش علوم و فن آوری نانو به همت پژوهشسرای دانش آموزی نور شبستر و با حضور کارشناسان و اساتید استانی این رشته با شرکت ۳۲۰ نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه دوره دوم متوسطه منطقه در مقبره شیخ محمود شبستری برگزار شد .

محمود بیگلری مدرس ارشد فناوری نانو در این همایش گفت: این برنامه ها فرصتی برای آشنایی دانش آموزان با یک علم و تکنولوژی جدید بوده و با تقویت بنیه های علمی در زمینه نانو، بستر ارتقای کیفی تولیدات داخلی فراهم می شود.

وی اظهارکرد : تکنولوژی نانو در تمام سطوح زندگی از جمله پزشکی و صنعتی کاربرد زیادی دارد و نانو تکنولوژی رشته جدیدی نیست، بلکه رویکردی جدید در تمام رشته‌هاست و ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای پژوهش در این موضوعات علمی روز، ضروری است.

بیگلری  به اشاره به تاریخچه فناوری نانو، شیوه ثبت نام دانش آموزان در المپیاد نانو به صورت گروهی از طریق پژوهش سرای دانش آموزی را تشریح کرد.

وی  تأثیرات استفاده فناوری نانو در زندگی انسان ها را صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی اقتصادی، صرفه جویی درزمان، افزایش کیفیت محصولات و درنتیجه افزایش کیفیت و استانداردهای زندگی برشمرد.

KHA_8671 KHA-8652 KHA-8682 KHA-8708 IMG-4965 IMG-4980

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.