کد خبر : 167645
تاریخ انتشار : جمعه 7 ژوئن 2024 - 22:20

آغاز کار رویداد صدرا در شبستر با حضور ۲۰ شرکت صنعتی

آغاز کار رویداد صدرا در شبستر با حضور ۲۰ شرکت صنعتی
نمایشگاه نخستین «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حضور مسئولان گشایش یافت و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش شبسترخبر، نمایشگاه «رویداد صدرا» با حضور ۲۰ شرکت بزرگ و کوچک صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حضور مسئولان افتتاح شد و کار خود را آغاز کرد.

علی رضاپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره رویداد صدرا اظهار کرد: صدرا مخفف «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال» بوده که برای ارتباط صنعت و دانشگاه نمایشگاهی ایجاد می‌شود، دانشجو‌یان با توانمندی‌های صنایع آشنا می‌شوند، صنایع هم نیرو‌هایی که می‌خواهند در قالب‌های مختلف از بین دانشجویان انتخاب می‌کنند و این پلی برای این ارتباط است.

وی افزود: با توجه به راهبرد‌های کلان دانشگاه و اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست بوم‌های محلی و منطقه‌ای و منویات مقام معظم رهبری با تاکید بر توسعه اشتغال و اجرای بهینه آیین نامه طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی رویداد صدرا با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین جامعه دانشگاهی، جامعه و صنعت برگزار می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر ادامه داد: رویداد صدرا در راستای اهداف کلی ارتقای کاربرد پذیری محتوای آموزشی و کارآمدگی در دانشجویان، برقراری ارتباط تعاملی مستمر با صنایع و سازمان‌های محلی، اتصال حلقه آموزش کارآفرینی و اشتغال مهارت افزایی دانشجویان را فراهم خواهد کرد.

رضاپور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رسالت جدید و دیدگاه کاملاً مثبت دکتر طهرانچی امروز تغییر نگرش داده و دانشجویی که از دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیل می‌شود باید مهارت بیاموزد این مهارت برگرفته از علاقه اوست و به عبارتی معامله برد ـ برد برای صنعت و دانشجویان است، صنعت از نیروی تازه‌نفس، علاقه‌مند و بادانش استفاده می‌کند و دانشجو نیز مهارت در محیط واقعی کار و تجربه می‌آموزد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.