کد خبر : 167651
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 ژوئن 2024 - 22:51

فرماندار شبستر: به اثرگذاری و اهمیت فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون اعتقاد جدی داریم

فرماندار شبستر: به اثرگذاری و اهمیت فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون اعتقاد جدی داریم
محمد مطهری فرماندار شبستر در جلسه هماهنگی توسعه فعالیت‌های کانون در این شهرستان بر اهمیت و اثرگذاری برنامه‌های کانون تاکید کرد.

به گزارش شبسترخبر ،در این دیدار مدیر کل کانون و فرماندار شبستر در خصوص توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

محمد مطهری فرماندار شبستر با تاکید بر تاثیرگذاری و ضرورت فعالیت‌های کانون در پرورش نسل خلاق و پویا برای آینده کشور، از حمایت همه جانبه فرمانداری برای توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان خبر داد.

وی با ابراز رضایت از کیفیت فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون در شبستر از حضور فعال کانون در برنامه‌های جهادی شهرستان قدردانی کرد.

در این دیدار  که معاون اداری مالی، مسئول حراست کانون و مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان شبستر نیز حضور داشتند علی بینش مدیر کل کانون استان با اشاره به ظرفیت‌ بالای شهرستان شبستر در زمینه  فعالیت‌های فرهنگی و نیز  استعداد و توانمندی کودکان و نوجوانان شهرستان در این عرصه تاکید کرد:استقبال از فعالیت‌های کانون توسط خانواده‌ها ما را دلگرم به توسعه فیزیکی و افزایش کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان کرده است.

وی با تشکر از فرماندار شبستر به جهت حمایت همه جانبه از فعالیت‌های کانون ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک شاهد تحقق برنامه‌ها پیش بینی شده برای توسعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.