کد خبر : 71553
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 نوامبر 2015 - 15:34

آذری های با غیرت،اجازه توهین افراد خود فروخته به مقدسات را نمی دهند

آذری های با غیرت،اجازه توهین افراد خود فروخته به مقدسات را نمی دهند

بسیج دانشجویی شهرستان شبستر ضمن صدور بیانیه‌ای، به کمپین غلامان ترک اهل بیت (ع) پیوست.

bayanieبه گزارش شبسترنیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدوآل محمد(ص)

یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی
شاید در جای جای کشور و حتی در کل این جهان پهناور، آذربایجان ایران را با ندای یا “اباالفضل العباس” و “یل یاتار طوفان یاتار، یاتماز حسینین پرچمی” بهتر بشناسند. ندایی که لبیک یا حسین آن در محرم ها گوش کافرین و خائنین به دین مبین اسلام را کر میکند.

مرد و زن آذربایجان که غیرت و تعصبش در تاریخ زبان زد عام و خاص است هیچگونه توهین را بر نمی تابد چه بسا که این توهین به ائمه و مقدسات آذربایجانی های مسلمان باشدکه قلب ملت آذربایجان به عشق آنها تپیده و رگ غیرتشان در برابر توهین کنندگان آن بیرون خواهد زد.

شاید برخی تحرکات باعث رنجش ملت مومن آذربایجان شود ولی عده ای می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند تا علیه دین مبین اسلام، مقدسات، کشور و انقلاب تحرکاتی داشته باشند و با برنامه ریزی های آمریکا و انگلیس هرج و مرج به وجود آورده و این خود فروخته ها اربابانشان را خوشحال کنند.

اما خائنین و پست ها با توهین به مقدسات و معصومین (ع) نقاب از چهره بزک شده خود برداشتند و با خود این فکر را نکرده بودند که آذربایجانی با غیرت و متعصب اجازه نمی دهد تا عده ای خود فروخته به مقدسات آنها توهین نماید.

حال معلوم شد خارج نشینان پست فطرت حتی آذربایجان و آذربایجانی ها برایشان مهم نیست و صرفاً استخدام شده اند تا به تخریب دین، نظام و این مملکت بپردازند.

این افراد خائن، توهین میکنند تا اربابانشان جیبشان را پر تر کنند واصلاً برایشان مهم نیست که ایران اسلامی کجاست و آذربایجانی کیست.

اما باید به این پست فطرتان گفت که مردم مومن و انقلابی آذربایجان ایران اسلامی سرشان برود نمی گذارند کوچکترین توهین و اهانت به معصومین (ع)، کشور و دینشان انجام گیرد و این خود فروخته ها باید به لانه های خود برگردند چرا که توهین به مقدسات هیچگاه توسط آذربایجانی ها پذیرفته نیست و ملت غیرتمند آذربایجان همچنان ثابت می کنند که: “یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی”
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شبستر-آبانماه۱۳۹۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

طراحی سایت چهارشنبه , 11 نوامبر 2015 - 21:03

برنامه توهین آمیزی بود ولی این همه واکنش افراطی هم جایز نبود