کد خبر : 135685
تاریخ انتشار : جمعه 23 ژوئن 2017 - 19:42

صحنه های دیدنی از حضور گسترده مردم شبستر در راهپیمایی روز قدس+عکس

صحنه های دیدنی از حضور گسترده مردم شبستر در راهپیمایی روز قدس+عکس

به گزارش شبسترنیوز، مردم روزه دار،بیدار دل و همیشه در صحنه شبستر  بازهم حماسه ای دیگر رقم زده و با حضور بی نظیر خود حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین نشان داده و  جنایات رژیم صهیونیستی ،داعش و سعودی ها را محکوم کردند. مردم شهر شبستر همزمان با سراسر کشور با دهانی روزه

به گزارش شبسترنیوز، مردم روزه دار،بیدار دل و همیشه در صحنه شبستر  بازهم حماسه ای دیگر رقم زده و با حضور بی نظیر خود حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین نشان داده و  جنایات رژیم صهیونیستی ،داعش و سعودی ها را محکوم کردند.

مردم شهر شبستر همزمان با سراسر کشور با دهانی روزه آمده بودند تا بار دیگر با میثاق های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان کرده و برای پایان ظلم و استبداد حاکم بر امت مسلمان و خصوصا مردم فلسطین فریاد القدس لنا سر دهند.

راهپیمایی روز قدس شبستر ساعت ۱۱ از میدان نماز شبستر آغازه شده و در ادامه راهپیمایان با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود از جنایات همه حکومت های ظالم اعلام انزجار کردند.

در بخش پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس شبستر ،راهپیمایان در مسجدجامع این شهر تجمع کرده و حجت الاسلام متقی فر،مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره)شبستر سخنرانی کرده و قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس خوانده شد.

عکس از حمید صدر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.