کد خبر : 96068
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 می 2016 - 0:58

جایگاه معلم در دین مبین اسلام جایگاه والایی است

جایگاه معلم در دین مبین اسلام جایگاه والایی است

امام جمعه شبستر گفت: کمتر کسی امروز پیدا می شود که جایگاه معلم در دین مبین اسلام را نداند و ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم از این سرچشمه زلال و رودخانه خروشان و دریای مواج آثار و افکار شهید مطهری استفاده کنیم.

۱۳۹۴۰۵۱۴۰۹۳۸۲۸۱۲۶۵۸۱۶۲۴۴به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام محمدزاده در دیدار با کارکنان سپاه این شهرستان به مناسبت هفته عقیدتی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت:یکی از خصوصیات این بزرگوار و این عالم، ناب بودن و زلال بودن فکر شهید مطهری است، شخصیتی که پاسخ‌گویی به شبهات زمانه و مقابله با انحرافات فکری و عقیدتی را وجهه همّت خویش ساخت تا بدانجا که در قبال این مجاهدت عظیم علمی جان خویش را فدای آرمان خود کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را هدیه الهی و یک انقلاب عقیدتی در جهان دانست که امروز منشا تحول های عقیدتی و اخلاقی درجهان شده است و همه دانشمندان جهان را به تحقیق و پژوهش درحول محور دین واداشته است.

حجت الاسلام محمدزاده بیان کرد: انسان ها همیشه تابع اعتقادات خودشان عمل می می کنند و اعتقاد اسلامی تابع فطرت پاک انسان هاست بنابراین خداوند متعال همه انسان ها براساس فطرت پاک خدایی خلق کرده است.

امام جمعه شبستر بزرگترین مشکل جامعه بشری عمل به اعتقادات دانست و گفت: تنها با عمل به اعتقادات پاک فطری می توان زمینه جذب قلوب و افکار مردم را حول محور اسلام و اعتقادات مسلم دینی سوق داد و سعادت جامعه بشری رارقم زد.

پس از دیدار با امام جمعه شبستر پایوران سپاه شبستر با حضور در مزار شهدا با آرمان های پاک و مطهر آن عزیزان والامقام تجدید پیمانی دوباره بسته و یاد خاطره شهیدان گلگون کفن را گرامی داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.