کد خبر : 72942
تاریخ انتشار : شنبه 21 نوامبر 2015 - 11:42

بسیج قادر به مقابله با تمامی تهدیدات است

بسیج قادر به مقابله با تمامی تهدیدات است

فرمانده سپاه ناحیه شبستر گفت: در بسیج قدرتی نهفته است که می‌تواند با تمامی تهدیدات مقابله کند.

به گزارش شبستر خبر، سرهنگ پاسدار جعفر رزمی صبح شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج در شبستر از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن این هفته در شهرستان خبر داد و گفت: این ۲۰۰ عنوان در قالب  برنامه های متنوع طی هفته بسیج در کلیه پایگاه ها و حوزه های زیر مجموعه سپاه ناحیه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلمه بسیج ریشه در فرهنگ دینی دارد خاطرنشان کرد: بسیج نقش مهم در دوران هشت سال دفاع مقدس و حوادث مختلف ایفا کرد و اینک در تمامی عرصه های مختلف با بصیرت کامل که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نقش آفرینی می کند.

رزمی بیعت با شهدا و حضور در گلزارشهدا، دیدار با امام جمعه، تجمع حلقه های صالحین، ملاقات چهره به چهره فرمانده سپاه ناحیه با بسیجیان در نمازجمعه، سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان، نشست های بصیرتی و برگزاری محافل انس با قرآن را بخشی از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان شبسهر عنوان کرد.

وی از پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغالزایی در جهت ایجاد اشتغال و تداوم برنامه های اقتصاد مقاومتی در قالب طرح های بسیج برای این حوزه خبر داد و با اشاره به برگزاری همایش «حماسه حضور» در هفته بسیج شبستر افزود: این همایش پنجم آذر امسال در سپاه ناحیه با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر اظهار داشت: در تفکر بسیجی ایثارگری معنای گسترده‌ای دارد و همه چیز برای رضای خداوند در طبق اخلاص گذاشته می‌شود بطوریکه در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس جهاد جانانه‌ای از خود نشان داد تا جایی که دشمنان اعتراف کردند، قدرتی در بسیج نهفته است که می‌تواند با تمامی تهدیدات مقابله کند.

وی در خصوص نقش بسیج در برگزاری انتخابات پیش رو نیز تصریح کرد: حکومت اسلامی بر پایه مردم و اسلام شکل گرفته و مقبولیت نظام از سوی مردم و مشروعیت را از ناحیه اسلام می دانیم. براین اساس بسیج خود را ملکف می داند تا در جهت این حرکت اساسی، آحاد مختلف مردم را نسبت به ارزش های اسلامی آگاه و توجیه کند.

رزمی با بیان اینکه بسیج در تامین امنیت انتخابات پیش رو در شهرستان شبستر، نقش خود را به خوبی ایفا خواهد کرد، گفت: امروز یکی از افتخارات نظام مقدس اسلامی در طول حیات خود، برگزاری ۳۵ مرحله انتخابات است و امسال نیز بسیجیان در راستای حضور حداکثری و مشارکت بیشتر مردم در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش می کنند.

علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.