کد خبر : 65836
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 20:42

فعالیت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان واحد کوچک صوفیان در حد واحدهای جامع است

فعالیت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان واحد کوچک صوفیان در حد واحدهای جامع است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از طرح‌های پژوهشی ، تحقیقاتی ، کارگاهها ،کلاسهای درس و پروژه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان بازدید کرد .

به گزارش شبسترنیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه طی بازدید سرزده از  دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی و کارگاهها و کلاسهای درس و پروژه عمرانی  بازدید کردند .

دکتر انگجی در بازدید از قایق بتنی ضدگلوله و ربات‌ها و فیلتر هوای خودرو و سایر طرح‌های دانش‌بنیان انجام‌شده توسط تیمهای پژوهشی دانشگاه آزاد صوفیان گفت : تفکر خوب کارهای مبارکی در این واحد اتفاق افتاده که قابل‌تقدیر است و واحد صوفیان با کمی فعالیت بیشتر در زمینه اعتمادسازی و اطلاع‌رسانی می‌تواند در استان به‌عنوان یک واحد پژوهشگر مطرح شود و در این زمینه برند باشد.

وی بابیان اینکه توانایی‌ها و ظرفیت‌های واحد صوفیان مورد غفلت واقع‌شده اظهارکرد: ازنظر طرح‌های پژوهشی و فناوری و فعالیت‌های دانش‌بنیان واحد کوچک صوفیان به‌اندازه یک واحد جامع فعالیت پژوهشی دارد و بطورعملی در مسیر اجرای طرح‌ها قرارگرفته و در مرحله تولید است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف این فعالیت‌ها تبدیل این طرح‌ها به سرمایه  و خروج از اتکای دانشگاه به درآمد شهریه و حل یک مشکل از مشکلات جامعه است که واحد صوفیان توانسته است با ساخت دستگاه بازیافت زباله و زائدات شهری معضل زباله که تأثیرات مخربی در محیط‌زیست دارد را حل نماید.

unnamed unnamed.jpg;; unnamed.jpgll 147 angaji 1 angaji4-1

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مدعی پنج‌شنبه , 24 سپتامبر 2015 - 8:58

با این کارها لطفا سر مردم کلاه نگذارید. دانشگاه آزاد 30 سال است که بهترین پولهای بی زبان را از مردم گرفته و حالا پس از چندین سال خروجی خاصی هم ندارد و فارغ التحصیلان این دانشگاه هم به شغل کارگری مشغولند. پس ریاست چند ساله دانشگاه صوفیان خواهشاً بیش از این به زخم اولیای دانشجویان نمک نریز. قبل تر از شماها هم روسایی بودند که دم از پژوهش و تولید میزدند ولی همه آنها به قصد فریب مردم بود. دانشگاه آزاد کدامیک از مشکلات جامعه را اصلاح کرده که شما با تولید دستگاه بازیافت زباله می خواهید دردی از دردها را کمتر کنید. پس چرا این همه زباله در شهرها طغیان می کند؟ اگر بزرگان شما در مجموعه دانشگاه آزاد قبل تر از اینها ب……….. دانشگاه آزاد در حال حاضر این چنین وضعی نداشت که پرسنل شاغل در آن با دغدغه مالی (حقوق و سایر مسائل معیشتی …) مواجه باشند. آن زمانی که بخشی از درآمد پدران دانشجو جهت تحصیل فرزندانشان به دانشگاه آزاد واریز می شد اگر مسئولین دانشگاه ..تفکری داشتند الان دانشگاه آزاد علاوه بر پایگاه علمی، بعنوان یک پتانسیل اقتصادی و تولیدی بشمار می رفت نه اینکه با هزار عنوان در به در در پی جذب بدون کنکور دانشجو باشد؟ از مخاطبین عزیز تقاضا می شود در این خصوص نظر بدهند.

دانشجو جمعه , 25 سپتامبر 2015 - 13:08

دانشگاه صوفیان یکی از بی تدبیرترین دانشگاه ها در منطقه هست.

منتقد پنج‌شنبه , 24 سپتامبر 2015 - 15:39

سلام، لطفا نظرات را با منفعت و مصلحت خود نسنجید و آنها را حذف نکنید. اگر نظری که برایتان ارسال کردم چه ایرادی داشت که آن را نشان نمی دهید؟

همکار پنج‌شنبه , 24 سپتامبر 2015 - 17:22

با نظ منتقد موافقم،شما چه مشکلی با مسئولین قبلی دارید که آن را نشان نمیدهید؟

omid جمعه , 25 سپتامبر 2015 - 14:46

سوال کوچکی که هست اینه که تا کی باید این دستگاه ….و تکراری بشه بازیچه دست مسولان اون دانشگاه اونم در مراسمها و زمانهای مختلف و چه هدفی از اینهمه رونمایی و بازدید تکراری دارند؟ کدام مبلغ و ریال از این دستگاه عاید اون دانشگاه و شهرمان شده است جز صرف خرجها و بنرها و پوسترهای تکراری و بازدیدهای الکی ؟ واقعا بفرمایند چه سودی برای واحد آورده این …..جز بهره های شخصی ؟؟اگر واقعا مفید است چرا 5 ساله هی رونمایی میشه و اصلا تولید و سوددهی ندارد؟