کد خبر : 62331
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آگوست 2015 - 20:09

ایستگاه مطالعه در شهر خامنه راه اندازی شد+تصاویر

ایستگاه مطالعه در شهر خامنه راه اندازی شد+تصاویر

همزمان با سومین روز از هفته دولت، ایستگاه مطالعه در پارک مصلی وجوار یادمان شهدای گمنام شهر خامنه راه اندازی شد.

3به گزارش شبسترنیوز قبل از ظهر امروز چهارشنبه 4شهریور ماه همزمان با سومین روز از هفته دولت، با حضور امام جمعه،معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان  ایستگاه مطالعه در  پارک مصلی وجوار یادمان شهدای گمنام شهر خامنه افتتاح شد.

محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر در این مراسم ضمن تبریک به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی خامنه به دلیل اجرای این پروژه گفت : امیدواریم این پروژه و پروژه هایی از این دست به عنوان الگویی در سطح منطقه قرار گرفته و در دیگر شهرها نیز اجرا گردد .

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که اصحاب رسانه در اطلاع رسانی این پروژه همت گمارند چرا که این پروژه اگر چه از لحاظ هزینه کوچک است ولی بسیار پر محتوا بوده و باقی الصالحات می باشد .

وی  افزود : این حرکت بسیار شایسته که از سوی شهرداری خامنه آغاز گردیده بایستی در دیگر شهرداری ها و شهرها و نیز اداراتی که پر رفت و آمد می باشند اجرا گردد تا انشاءالله حرکتی در جهت ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در میان اقشار جامعه باشد .

شهردار خامنه  نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تبریک ولادت هشتمین اختر تابناک امامت حضرت امام رضا (ع) و روز کارمند ، با اشاره به این نکته که از نظر بنده هنر در انجام و اجرای پروژه هایی با کمترین هزینه و اثر بخشی محتوایی زیاد است گفت: از طرفی با توجه به احساس نیاز به وجود بسته های فرهنگی در پارک ها و اماکن عمومی سطح شهر به ویژه در شهری که منتسب به شهر ولایت می باشد و از دیگر سو با توجه به اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مظلومیت کتاب و کاهش کتابخوانی در جامعه می باشد ، به نظر می رسد که با اجرای این پروژه بتوانیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج دهیم .

وی در ادامه افزود :در اجرای این پروژه ها حداقل هزینه ها صورت گرفته و معتقدیم که بحث فرهنگی و فرهنگ سازی را میتوان حتی با کمترین هزینه ها نهادیه کرد .
شریفی  با اشاره به تجهیز تمامی پارک های شهر خامنه به ایستگاه های مطالعه تصریح کرد: در مرحله اول سه پارک مصلی ، ولایت و چنار به این اماکن تجهیز و سپس به دیگراماکن عمومی شهر نیز تسری خواهند یافت .

وی با اشاره به لازمه وجود بسته ها و پیوست های فرهنگی پارک ها در وضعیت کنونی که هر نوع اطلاعات و محتویات ضد فرهنگ در فضاهای مجازی و حقیقی منتشر میگردد تاکید کرد : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و دغدغه معظم له در خصوص لزوم فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ اسلامی بالاخص در امر کتاب و کتابخوانی این طرح را  بار اجرا نمودیم و تلاش خواهیم کرد که ایرادات و نواقص احتمالی آن را نیز بر طرف نماییم .

در پایان این مراسم با اهدای تقدیر نامه از طرف فرماندار شهرستان شبستر از زحمات و تلاش های شهردار خامنه قدردانی گردید .

برای مشاهده تصاویر بر روی متن زیر کلیک نمائید….

تصاویر/افتتاح ایستگاه مطالعه در شهر خامنه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دلزده چهارشنبه , 26 آگوست 2015 - 23:02

خوب که چی؟؟؟این همه مسئول برای چی ؟؟؟واقعااین قدرمهم بود؟؟؟واقعا طرح درست حسابی برای افتتاح درهفته دولت درمنطقه وجودندارد؟؟؟؟به فکر افتتاح زمینهای مورد تعهدتعاونی مسکن بسیجیان شبسترباشید به خدااعضا مانده اند.نه سال مردم وامانده اند.دیگربس است این کارهای پیش پاافتاده…به خداهیچ کس به خاطرنبوداینگونه طرح هاضرری نمی کند الاظاهربین ها

ناشناس پنج‌شنبه , 27 آگوست 2015 - 0:52

خامنه که اون کتابخانۀ مجهز رو داره. کی میره تو این سوراخ کتاب بخونه؟

کتابدار پنج‌شنبه , 27 آگوست 2015 - 8:45

طرح ایستگاه مطالعه از طرح های آزمایش شده ی نهاد کتابخانه های عمومی است که با اجرای آن در نقاط پر تردد شهرها علی الخصوص شهرهای بزرگ طی سالهای گذشته انجام گرفت اما متاسفانه نتیجه ی مثبتی نداد . قبلا شهرداری تهران نیز با قرار دادن کتاب در اتوبوسهای شرکت واحد همین کار را انجام داد که از آن هم استقبال خوبی از طرف مردم نشد . بهتر این است که شهرداران محترم به جای موازی کاری با کتابخانه ها و انجام کارهای غیر کارشناسانه ، به همان قانون ماده 6 قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه ها پای بند باشند در این صورت خود مسئولین کتابخانه ها بهتر می توانند نیازهای مطالعاتی مردم را تامین کتتد باور کنیم که نادیده انگاشتن توانایی کارشناسان کتابخانه ها تبعات خوبی تا به حال نداشته است.با این وجود اقدام شهرداری محترم خامنه که نشان از علاقه مندی ایشان به مطالعه را می رساند جای تقدیر دارد.

شبستری پنج‌شنبه , 27 آگوست 2015 - 11:18

ایده خوبیست کاشکی تو پارک های شبستر هم این کار رو انجام بدن عصرها میشه هم از پارک (میشو) استفاده کرد و هم مطالعه کرد.

خامنه لی پنج‌شنبه , 27 آگوست 2015 - 13:06

از اولشم تو کارای فرهنگی حرف اولو زدیم ما، بترکه چشم حسود، یاشاسین خامنه

...................... شنبه , 29 آگوست 2015 - 23:48

ناشناس دقیقا درست گفتید

چه کار مزخرفی کیه که بره کتاب بخونه اونم اونجا
خامنه چه مسئولای بیکاری داره

ناشناس جمعه , 18 سپتامبر 2015 - 2:45

ای کاش مسئولین ………..منطقه یه فکری به اقتصادوکارآفرینی منطقه بکنند تاجلوی مهاجرت رابگیرند