کد خبر : 2698
تاریخ انتشار : شنبه 15 فوریه 2014 - 15:36

فرمانده سپاه عاشورا در شبستر:بصیرت عامل مهمی در گذر از بحران ها است

فرمانده سپاه عاشورا در شبستر:بصیرت عامل مهمی در گذر از بحران ها است

فرمانده سپاه عاشورا در جمع پاسداران ناحیه شبستر بصيرت را به عنوان عامل مهمی در گذر از بحران ها و مشكلات و نابسماني هاي اجتماعي دانست و گفت: در فضاي غبار آلود پر ازفتنه ها و ابتلائات آخرالزمان فقط بصيرت است كه مي تواند روشنگري كند. به گزارش شبسترنیوز به نقل ازبسیج نیوز، غلام عسکر

فرمانده سپاه عاشورا در جمع پاسداران ناحیه شبستر بصيرت را به عنوان عامل مهمی در گذر از بحران ها و مشكلات و نابسماني هاي اجتماعي دانست و گفت: در فضاي غبار آلود پر ازفتنه ها و ابتلائات آخرالزمان فقط بصيرت است كه مي تواند روشنگري كند.

به گزارش شبسترنیوز به نقل ازبسیج نیوز، غلام عسکر کریمیان اصلي ترين عامل موفقيت شهدا را داشتن صفاتي چون اخلاص و صداقت  ومعنويت – توسل به اهل بيت(ع)- صبر و ايثار و استقامت و بصيرت كامل و تبعيت محض از ولايت فقيه عنوانو بیان کرد: شهدا به عنوان بهترين الگوهاي معنوي در اوج عزت و سربلندي زندگي كردند و به لقاء الله پيوستند و نور و معنويت و صلح و عدالت و امنيت و آزادگي را به جامعه بخشيدند.

 وی در بخش ديگري از سخنان خود به شاخصه هاي بارز در ارتباطات پاسداري اشاره كرد وگفت: ارتباط با خدا، اهل بيت(ع)، مردم، روحانيون، پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت و  مسجد همواره بايد در زندگي فردي و اجتماعي پاسداران به عنوان پرچمداران معنويت و بصيرت مورد توجه قرار بگيرد . چرا كه پاسداران رهروان راه شهدا  در تداوم  نهضت سرخ عاشورا رسالت بسيار سنگيني برعهده دارند و بايد درتقويت  بنيه اعتقادي و تعميق معنويت  در جامعه نقش موثري داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.