کد خبر : 166284
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 سپتامبر 2023 - 12:15

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خبرداد:

ایجاد پویش ملی موثر و جریان اجتماعی مثبت از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره هنرنیاکان است

ایجاد پویش ملی موثر و جریان اجتماعی مثبت از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره هنرنیاکان است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گفت:ایجاد پویش ملی موثر و جریان اجتماعی مثبت پیرامون هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی ازاهداف برگزاری جشنواره هنرنیاکان است.

به گزارش شبسترخبر، همزمان با آغاز ایام ربیع الاول نشست خبری اولین جشنواره استانی صنایع دستی با حضور اصحاب رسانه و پایگاه های خبری این شهرستان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران گفت: اولین جشنواره استانی صنایع دستی هنرنیاکان به میزبانی شبستر در راستای برنامه های کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان با هدف گفتمان‌سازی و ایجاد حوزه مناسب برای انتقال تجارب هنرمندان و تعالی بخشیدن به ارزش و شان بالای صنایع‌دستی برگزار می شود.

حامد شب خیز هدف دیگر از برگزاری این جشنواره راایجاد زمینه مناسب برای تعامل میان هنرمندان  صنایع دستی در سطح استان و نمایان ساختن ظرفیت‌های هنری ایرانی و اسلامی دانست و افزود:  با توجه فرهنگ متعالی ایرانی اسلامی وامیخته بودن هنرهای اصیل دستی وستی بافرهنگ اسلامی و باتوجه به ظرفیت بی بدیل این رشته در حوزه جهانی صنایع دستی باید بتوانیم با برگزاری جشنواره های متعدد صنایع دستی در استان افق های روشنی درهنر متعالی  صنایع دستی ترسیم کنیم.
وی مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره هنرنیاکان راخلق ثروت از طریق حمایت از اندیشه‌های نوآوری و هنرمندان خلاق و صنایع دستی در سطح استان و همچنین ایجاد پویش ملی موثر و جریان اجتماعی مثبت پیرامون هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی عنوان کرد.
شب خیز خاطرنشان کرد: امیدواریم این جشنواره بتواند بخش از نیازهای عاطفی و معنوی  هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره را فراهم  آورده و جریان ساز باشد.
انتهای پیام/ب
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.