کد خبر : 161714
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آوریل 2020 - 11:40

شبستر نیوز گزارش می دهد:

سکوت کرونایی بر فضای طبیعت تفرجگاه قره کهریز+تصاویر

سکوت کرونایی بر فضای طبیعت تفرجگاه قره کهریز+تصاویر

پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان شبستر به واسطه رعایت موارد ایمنی مربوط به همه‌گیری ویروس کرونا از سوی ساکنان منطقه در سیزدهم نوروز امسال در خلوت و سکوت فرو رفته‌اند.

به گزارش شبستر نیوز، سیزدهمین روز از فروردین ماه به نام روز طبیعت نامگذاری شده که در این روز، هر ساله خانواده‌های ایرانی به دامان طبیعت می‌روند، امسال اما مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا همه را خانه نشین کرده تا نکند این ویروس به شدت مسری به افراد دیگر انتقال یابد و تبعات این بیماری گریبان‌گیر آنان شود.

از روزهای قبل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سراسر کشور برای قطع زنجیره انتقال به مرحله اجرا در آمد تا ترددهای شهری و بین شهری محدود شود که تعطیلی تمامی پارک‌ها و بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیز از ابعاد دیده شده در این طرح بوده تا در روز طبیعت کسی بیرون از خانه‌ها نیایند و سبب انتقال بیماری نشوند.

پارک‌ها و تفرجگاه های شهرستان شبستر نیز به دلیل محدودیت‌های رفت‌وآمد و البته مهم‌تر از آن پایبندی و درک بالای مردم نسبت به خطر شیوع و همه‌گیری کووید ۱۹ خالی از جمعیت است و خوشبختانه این مراکز که می‌توانست به کانون واگیری این ویروس تبدیل شود با مدیریت به‌موقع ستاد ملی مبارزه با کرونا، کنترل‌شده است.

گزارش: حمید صدر

انتهای پیام/۱۱۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.