کد خبر : 158474
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 می 2019 - 10:44

دعوت فرمانده سپاه شبستر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت فرمانده سپاه شبستر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

فرمانده سپاه شبستر از مردم شهیدپرور و غیور شهرستان شبستر برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ پاسدار محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات از عموم مردم شهرستان شبستر دعوت کرد همگام با تمام امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور و فعالانه داشته باشند.

وی اظهار کرد:روز جهانی قدس روز به پا خواستن مستضعفین بر علیه مستکبرین است و به امید خدا در این روز بزرگ با مشت های گره کرده به میدان می آییم تا به غاصبان و گردنکشان عالم بگوییم اگر غلط زیادی بکنند جواب آنها را با سیلی خواهیم داد.

فرمانده سپاه شبستر افزود:روز قدس روز دفاع از مظلومین جهان و روز لبیک گفتن به ندای بر حق ملت مظلوم فلسطین است و برای بیداری جهان اسلام بنیان گذاری شده است.

سرهنگ رضایی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ابراز کرد:همانگونه که معظم له فرمودند سیاست شیطانی معامله قرن هرگز تحقق نخواهد یافت و به کوری چشم آمریکا ،شهر بیت المقدس برای مسلمانان باقی خواهد ماند .

وی ادامه داد:امت اسلامی و سایر ملل آزادی‌خواه و عدالت‌طلب جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال بلندتر از همیشه فریاد نابودی این غده سرطانی و همراهان و یاریگران آنها را سر داده و ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین، یمن و … بر آزادی قدس شریف و همه اراضی اشغالی و احقاق حقوق تضییع شده آنان تاکید می‌کنند.

فرمانده سپاه شبستر در بخش پایانی سخنان خود  از عموم مردم مومن ،روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان شبستر دعوت کرد  که با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) فریاد آزادی و رهایی بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان را فریاد زده و برگ زرین دیگری در تاریخچه درخشان این خطه از کشور رقم زنند.

وی با اشاره به هماهنگی ها و آمادگی های لازم جهت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای نه گانه شهرستان شبستر خاطرنشان کرد:راهپیمایی روز قدس شهر شبستر از ساعت یازده و نیم جمعه دهم خرداد ماه از محل میدان نماز این شهر آغاز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.