کد خبر : 128676
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 ژانویه 2017 - 2:19

مسابقات سراسری سازه‌ ماکارونی در شبستر برگزار می‌شود+پوستر

مسابقات سراسری سازه‌ ماکارونی در شبستر برگزار می‌شود+پوستر

مسئول برگزاری مسابقات سراسری سازه ماکارونی از برگزاری این مسابقات ،در اسفند ماه سال جاری در شبستر خبرداد.

به گزارش شبسترنیوز ،هادی زندیه در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری سازه ماکارونی به همت  بسیج علمی پژوهشی پایگاه توحید شبستر گفت: دانشجویان، دانش‌آموزان و علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.misagh-cup.ir  ثبت‌نام کنند.

وی اظهارکرد: این دوره از مسابقات در دو گرایش «سازه‌های سبک»و  «سازه‌های راندمانی» به صورت سراسری در ۵ اسفند ماه سال جاری در شهر شبستر برگزار می‌شود.

زندیه  با اشاره به شرایط تیم های شرکت کننده در این مسابقات افزود:هر گروه می تواند متشکل از حداکثر ۴ عضو باشد که در هنگام ثبت نام، اسم یک نفر از آنان بایستی به عنوان “سرگروه” معرفی گردد.

وی ادامه داد:-علاقمندان جهت شرکت در این مسابقات  ابتدا باید فرمِ ثبت نام را از وب سایت مسابقه به آدرسwww.misagh-cup.ir دانلود نموده و بعد از تکمیل، به آدرس ایمیل Misagh1cup@gmail.com ارسال نمایند.

مسئول برگزاری مسابقات سراسری سازه های ماکارونی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه این مسابقات در مدت یک روز برگزار می شود عنوان کرد:این مسابقه در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی برگزار خواهد شد.

وی در پایان با تقدیر از همکاری ادارات و برخی کارخانجات شهرستان شبستر خاطرنشان کرد:شهرستان شبستر آماده میزبانی از تیم های مختلف جهت حضور در این مسابقات کشوری است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.