کد خبر : 126551
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 ژانویه 2017 - 18:09

توقیف پورشه با بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی در شبستر

توقیف پورشه با بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی در شبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از توقیف خودرو سواری پورشه با ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبسترنیوز ،فریدون حیدری با اعلام این خبر گفت:مأموران پلیس راهور شهرستان در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی سواری پورشه را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی متوقف کردند.

وی اظهارکرد: در استعلام انجام گرفته از سوابق خودروی توقیفی، مشخص شد این خودرو دارای ۱۰ میلیون و ۷۰ هزارریال خلافی و جریمه پرداخت نشده است که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

توقیف پژو ۲۰۶ با بیش از ۱۴ میلیون ریال خلافی

فرمانده انتظامی شبستر همچنین به توقیف خودرو سواری پژو ۲۰۶ با ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال خلافی نیز اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس راهور شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی متوقف کردند که در استعلام انجام گرفته از سوابق خودروی توقیفی، مشخص شد این خودرو نیز دارای ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزارریال خلافی و جریمه پرداخت نشده است که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

حیدری با بیان اینکه برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات در صورت ارتکاب تخلفات خطرآفرین علاوه بر اعمال قانون، نمره منفی هم در کارنامه رانندگی فرد متخلف ثبت می‌شود، از رانندگان خواست جهت تامین نظم و امنیت ترافیکی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.