کد خبر : 122929
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 نوامبر 2016 - 21:52

اعضای جدید شورای اسلامی شهرتسوج تحلیف شدند+عکس

اعضای جدید شورای اسلامی شهرتسوج تحلیف شدند+عکس

شبسترنیوز:با برگزاری مراسم تحلیف، اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر تسوج، فعالیت خود را به عنوان اعضای اصلی آغاز کردند.

به گزارش شبسترنیوز ، «میر علی اصغر واعظ موسوی» و «پرویز کوشایان» دو عضو علی‌البدل چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تسوج پس از ادای سوگند نمایندگی، فعالیت خود به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی تسوج را آغاز کردند.

مراسم معارفه و تحلیف اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر تسوج با حضور مهندس کریمی پور کارشناس امور شهری و شوراهای فرمانداری شهرستان شبستر و اعضای شورای اسلامی شهر و آقای مهندس نقی خادم سرپرست شهرداری تسوج برگزار شد.
مهندس احد کریمی پور در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر گفت: شوراهای اسلامی با انجام کارهای جمعی و همفکری با یکدیگر نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
وی اظهارکرد: هر زمانی که اعضای شورای شهر با همفکری همدیگر و با الویت بندی بر اساس نیازهای مردم و با یک نگاه کلی و به دور از حواشی اقدام به انجام وظایف کرده اند شاهد موفقیت های چشم گیری بوده ایم  .
کارشناس امور شهری و شوراهای فرمانداری خواستار ایجاد یک تفکر مثبت و مبتنی بر احترام به تک تک اعضا و مردم در میان اعضای شورای شهر شد و اظهار داشت : با این تفکر و رویه در راستای  اعتماد سازی ، رفع مسائل و مشکلات شهر قدم برداریم.
وی از شوراهای اسلامی خواست با اولویت بندی و نیاز سنجی مطالبات ضروری مردم را مورد توجه قرار داده و پیگیری نمایند.
کارشناس امور شهری و شوراهای شهرستان ضمن تقدیر از تلاش های اعضای قبلی افزود : چنانکه هر کدام از اعضای شورای اسلامی تعلیق شده در خصوص اتهامات وارده تبرئه شوند مجددا به فعالیت در شورای اسلامی دعوت خواهند شد.
در این نشست جلال زینالی در جایگاه ریاست شورا ابقاء وباانتخابات داخلی هیات رییسه برای تصدی عناوین  نایب رییس ، منشی اول و دوم شورای اسلامی رای گیری و به ترتیب آقایان پرویز کوشایان بعنوان نائب رئیس ، محمد جودتی منشی اول و میر علی اصغر واعظ موسوی بعنوان منشی دوم انتخاب شدند.

photo_2016-11-23_21-38-36

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.