کد خبر : 99934
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 می 2016 - 1:28

تکفیری‌ها ‌‌در باتلاق سوریه گیر کرده‌اند‌ /پشتیبانی از جریان مقاومت امری لازم و ضروری است

تکفیری‌ها ‌‌در باتلاق سوریه گیر کرده‌اند‌ /پشتیبانی از جریان مقاومت امری لازم و ضروری است

فرمانده سپاه شبستر گفت: ‌داعشی‌ها و تکفیری‌ها با وجود حمایت‌های شدید برخی کشورها، در باتلاق سوریه گیر کرده‌اند و کمک و پشتیبانی از جریان مقاومت در این برهه از زمان لازم و ضروری است.

۱۳۹۵۰۳۰۶۱۲۰۵۲۸۷۳۰۷۷۷۵۷۶۴به گزارش شبسترنیوز ، سرهنگ جعفر رزمی در نشست ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان شبستر که در محل دفتر امام جمعه شبستر برگزار شد گفت: در حدود ۵ سال است که دشمن به صورت علنی و رسمی فعالیت خود را ‌علیه جریان مقاومت شروع کرده ‌و هدف اصلی دشمن مرکز جریان مقاومت، ایران اسلامی است.

وی اظهارکرد: به فضل الهی داعشی‌ها و تکفیری‌ها با وجود حمایت‌های شدید برخی کشورها، در باتلاق سوریه گیر کرده‌اند و کمک و پشتیبانی از جریان مقاومت در این برهه از زمان لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه شبستر افزود: در طی سال ۹۴ ‌توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج کمک‌هایی برای پشتیبانی از مدافعان حرم صورت گرفت ‌که این نشانگر عشق و ارادت مردم به اهل بیت (ع) است، چراکه رزمندگان در سوریه و عراق از گفتمان و فرهنگ اهل بیت (ع) دفاع می‌کنند.

سیدسعید کاشانی، فرماندار شبستر هم در این نشست، با تأکید بر کمک و پشتیبانی از مدافعین حرم اهل بیت (ع)، اظهار داشت: امروز این موضوع بیش از هر زمان، اعتقادی‌تر است و همه مسئولیت شرعی داریم.

وی از همکاری مسئولین و ادارات شهرستان شبستر با ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم اهل بیت (ع) خبر داد و افزود: در جلسات و نشست‌های مختلف و مراسمات ماه مبارک رمضان باید حساسیت موضوع بیان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.