کد خبر : 97885
تاریخ انتشار : جمعه 13 می 2016 - 19:43

دولت از سیاستهای تحکیم خانواده حمایت کند

دولت از سیاستهای تحکیم خانواده حمایت کند

امام جمعه صوفیان گفت:امنیت ،موضوع و اولویت درجه یک کشور است و امنیت اخلاقی نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری و البته دغدغه مهم مردم است.

۷۵۱۳۹۴به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام مردانی پور در نماز جمعه این هفته صوفیان با تبریک ماه شعبان گفت:ماه شعبان منتسب به رسول اکرم(ص)و منسوب به آن حضرت است آن حضرت این ماه را روزه می گرفت و به ماه رمضان وصل می کرد.

وی با تأکید بر تأمین امنیت کشور اظهارکرد:امنیت ،موضوع و اولویت درجه یک کشور است و امنیت اخلاقی نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری و البته دغدغه مهم مردم است.

امام جمعه صوفیان با اشاره به روز ملی جمعیت  افزود :فرزند آوری یک مجاهدت بزرگ است و مهم ترین نهاد اجتماعی بنیان خانواده است و باید خانواده را دریافت و دولت باید از سیاستهای تحکیم خانواده حمایت کند.

مردانی پور با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل تصریح کرد:باید مزیتها و ظرفیتهای موجود در کشور را شناسایی کرده واقتصاد کشور را فعال کنیم و اقدامات را فقط در شعار بسنده نکنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت:فعالیت های معمول و عادی دفاعی به ویژه در حوزه موشکی ایران اسلامی هیچ ربطی به زیاده خواهی غربی ها ندارد و باید توجه کرد که منطق تعمیم ناپذیری مذاکرات هسته ای به مذاکرات موشکی مورد تاکید مقام معظم رهبری  و همه مردم انقلابی ایران است.

مردانی پور دربخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه حج امسال گفت:بی کفایتی و لجاجت و رفتارهای غیرانسانی و غیراسلامی آل سعود می رود که حجاج ایرانی را علی رغم میل و رغبت و انتظار از مناسک حج سال جاری محروم سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.