کد خبر : 97393
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 می 2016 - 12:37

استقبال ۱۷۰۰ اثر از جشنواره سراسری بانوی صبوربا اجرای کانون الغدیر سیس+ اسامی نفرات برتر

استقبال ۱۷۰۰ اثر از جشنواره سراسری بانوی صبوربا اجرای کانون الغدیر سیس+ اسامی نفرات برتر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام نفرات برتر دومین جشنواره سراسری بانوی صبور، از استقبال ۱۷۰۰ اثر از این جشنواره با محوریت حضرت زینب(سلام الله علیها) خبر داد.

۲۵۷۱به گزارش شبسترنیوز علی اکبر صفی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، در گفتگوباخبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری بانوی صبور توسط کانون الغدیر سیس گفت: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برپایی چنین جشنواره فرهنگی بسیار بالاست و این جشنواره  با مدیریت مسجدی و با کم ترین اعتباربه طور موفقیت آمیز برگزار شده و مورد استقبال خوب علاقمندان از سراسر کشور قرار گرفت.

صفی پور اظهار کرد: آثار رسیده که به اذعان داوران از لحاظ محتوا و کیفیت، دارای آثار و مطالب خوبی در زمینه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و مبارزاتی حضرت زینب(سلام الله علیها) بود، در قالب کتاب یا نرم افزار منتشر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: این جشنواره در رشته های وبلاگ نویسی، شعر، دلنوشته، پیامک ادبی و مسابقه کتابخوانی با حمایت دبیرخانه کانون های فرهگنی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی و مدیریت کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجدجامع شهر سیس برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به نفرات برتر این جشنواره در رشته های مختلف گفت در رشته شعر، خدا بخش صفادل از نیشابور رتبه اول، ابراهیم قبله آرباطان از آذربایجان شرقی رتبه دوم، محسن کاویانی از قم رتبه سوم و غلامرضا امام علیزاده(امامی) از بناب آذربایجان شرقی رتبه چهارم را به دست آوردند.

صفی پور  افزود : در رشته وبلاگ نویسی  ،مصطفی حسرتی با وبلاگ شبیر از استان گیلان، رحمان نجفی با وبلاگ یا زینب کبری(سلام الله علیها) از استان زنجان، فاطمه نجفی با وبلاگ بانوی صبور از استان زنجان، محمدمهدی بایمانی نژاد با وبلاگ پایگاه حضرت زینب(سلام الله علیها) و بهزاد شکوری با وبلاگ زینب نامه از استان آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا چهارم این جشنواره را در رشته وبلاگ نویسی کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان نفرات برتر رشته نشریات تجربی گفت: سه نشریه تجربی در جشنواره بانوی صبور برگزیده شدند که نشریه «جوانه» از کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم(سلام الله علیها) تبریز در این دوره از جشنواره به رتبه برتر دست پیدا کرد و نشریه «عروه الوثقی» از کانون فرهنگی هنری شهدای دانشجوی ایلام و نشریه «نبا» از کانون فرهنگی هنری ذوالفقار شیروان خراسان شمالی نیز رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به اسامی نفرات برتر رشته پیامک ادبی افزود: حسن ستوده از گیلان فاطمه نوروزی از یزد، فهیمه مقیسه از گیلان، حامد الماسی از خوزستان، حمیده حجازی از تهران، محمدجواد خداداد از فارس، زیور الماسی ازآمل، محمد شکری از فارس، فاطمه صدیقی از کرمانشاه، انیسه اعرابی از اصفهان و مهدیه حکیمیان، لیلا زارع، مریم سادات روح الامینی و فاطمه زارع جمال آبادی هر چهار نفر از استان یزد نیز به عنوان نفرات برتر در رشته پیامک ادبی معرفی شدند.

صفی پور همچنین طاهره نجار، صغری رنجبر جمال آبادی و رویا قاسمی بغدادآبادی هر سه از یزد، حسن پوررحیمی از کرمانشاه، الهه نجفی از اصفهان راحیل درخشنده از ایلام، معصومه نصرالهی از تهران، محمدامین علی دوست اقدم از آذربایجان شرقی، مریم اسمعیل از تهران، افسانه فیض عارفی از یزد، رضا اکبری از مشهد مقدس، حمید عربی از مرکزی، رحیمه رسولی از مرند آذربایجان شرقی و سیده فاطمه رضوی دهقان از ساری را نفرات برتر رشته کتابخوانی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با اعلام نفرات برتر رشته دلنوشته گفت: وحید کیانی از خوزستان به عنوان نفر اول، فاطمه صدیقی از کرمانشاه و زهرا شرفی از خراسان رضوی به طور مشترک به عنوان نفر دوم و سیده طاهره رهنما از استان فارس بعنوان نفر سوم در رشته دلنوشته معرفی شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.