کد خبر : 96877
تاریخ انتشار : جمعه 6 می 2016 - 15:56

نمایندگان مجلس در خط ولایت و رهبری باشند

نمایندگان مجلس در خط ولایت و رهبری باشند

امام جمعه صوفیان گفت: خواسته و انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که در خط ولایت و رهبری باشند و با دشمن هم کاسه نباشند.

IMG_4120-1-590x331به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام مردانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته صوفیان با تبریک عید بزرگ مبعث و تبیین زندگی حضرت محمد(ص) گفت:آغاز وحی همراه با آغاز یک حرکت علمی بود و تکیه بر علم و قلم کاملا در وحی مشهود بود و نکته بعدی در وحی، یاد آوری نعمت های خدا و نعمت خلقت و آفرینش بود و نکته سوم ذکر خدا در هر حال یعنی قرائت باید به اسم پروردگار باشد.

وی با گرامیداشت ۱۷ اردیبهشت ماه ،سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهارکرد:در اوایل انقلاب جهاد سازندگی بود که برخی دست ها در دولت های قبلی به بهانه های مختلف آن را حذف کردند و سپاه در اقدام خوبی بسیج سازندگی را تاسیس کرد و امروز اردوهای جهادی که توسط تشکلها ی مختلف از جمله بسیج ،وزارت بهداشت ،آموزش و پرورش و… برگزار می شوند اقدامات خوبی هستند .
امام جمعه صوفیان با اشاره به روز ملی لغو کاپیتولاسیون درایران افزود:تحمیل کاپیتولاسیون بر ملت ایران به‌وسیله شاه مخلوع ، از بزرگترین جنایات آمریکا بود که با مخالفت روحانیون و ملت متدین مواجه گشت و از آن پس چه ستمها و چه جنایات که بر ملت ما وارد نشد.

وی ادامه داد:کاپیتولاسیون، ملت ایران را در تحت اسارت آمریکایى‌ها قرار داد، و مستشاران نظامى و غیرنظامى آمریکا با جمیع خانواده و مستخدمین در کاپیتولاسیون  آزاد بودند و هر جنایتى می توانستند انجام بدهندو پلیس ایران حق بازداشت آن‌هاو  دادگاههای ایران حق رسیدگى نداشتند.

مردانی پور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز پاسدار به سخنان مقام معظم رهبری دراین باره اشاره کرده و اظهارداشت:وظایف پاسداران انقلاب؛ معرفت آگاهانه به انقلاب و  شناخت تهدید دشمن می باشد.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری  ادامه داد:پاسدارى، یک فرهنگ است، یک فرهنگ عزت و افتخار است. پاسدارى از دین و انقلاب – که امروز این معنا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مجسم است – صرفا یک حرکت نظامى نیست، پاسدارى، یک فرهنگ است، جنبه عقیدتى و سیاسى و فداکارى و مجاهدت دارد.

مردانی پور با تأکید بر اجرای طرح امنیت اخلاقی توسط نیروی انتظامی افزود:این طرح باید اجرا شود وباید با سرچشمه و سرخط اصلی آسیب های اخلاقی مبارزه کرده و آنها را کنترل کرد .
امام جمعه صوفیان با تقدیر از حضور مردم در انتخابات ضمن قدردانی از عوامل برگزاری از جمله هیئت های اجرایی و هیت های نظارت خاطرنشان کرد:نتیجه انتخابات هرچه باشد برای ما محترم است ولی خواسته و انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که در خط ولایت و رهبری باشند و با دشمن هم کاسه نباشند و در منطقه حضور داشته باشند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند.

امام جمعه صوفیان  دربخش پایانی سخنان با تبریک هفته معلم به فرهنگیان خاطرنشان کرد:معلمان از قشر زحمت کش و پر تلاش جامعه هستند و باید قدر این قشر را دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.