کد خبر : 94683
تاریخ انتشار : جمعه 22 آوریل 2016 - 17:13

نماینده اصلح باید مرز بندی مشخصی با دشمن داشته باشد

نماینده اصلح باید مرز بندی مشخصی با دشمن داشته باشد

امام جمعه صوفیان گفت: باید به معیارهای یک نماینده خوب که از طرف رهبری معین شده توجه کنیم ،نماینده باید مومن ،شجاع و انقلابی و مرزبندی شفاف با دشمن داشته باشد .

۷۱۱۴۸۴به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام مردانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته صوفیان با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زینب(س) به ابعاد زندگی و شخصیت حضرت زینب سلام الله علیه پرداخته و گفت: کلمات و فرمایشات گهربار آن حضرت در خطبه هایى که از آن حضرت روایت شده خود قوى ترین دلیل بر کمال فصاحت و بلاغت آن بانوى بزرگوار مى باشد.

وی اظهارکرد: خطبه آن حضرت در مجلس یزید یکى از بزرگترین حرکتهاى آن حضرت، در واقعه کربلا بود که دستگاه حکومت بنى امیه را به شدّت لرزاند .

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهارکرد:  ۵ اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس بر اثر طوفان شن در سال ۱۳۵۹می باشد که امام خمینی (ره)در این باره گفت این خداوند بود که آنها را نابود کرد .
وی با اشاره  به قرار گیری در ایام البیض افزود:اعتکاف حرکتی معنوی می باشد که باید از این ایام استفاده شود هم تقویت دینی و هم تقویت اخلاقی ،دشمن می خواهد جوانان ما راضایع کند و راه چاره فقط تربیت جوانان است زیرا دشمن به دنبال تغییر هویت دینی جوانان است.
مردانی پور با اشاره به روز شوراها اظهارداشت: شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است و انقلاب اسلامی ایران نیز که بر مبنای آموزه های اسلامی در چارچوب هدف سلبی خود با استبداد و خودرایی فرمانروایان به مبارزه برخاست و تحقق مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشتشان را به عنوان یک هدف ایجابی برگزید، اصل ارزشمند شورا را مورد توجه جدی قرار داد .
امام جمعه صوفیان  با اشاره به اینکه در برخی از استانها و شهرها انتخابات مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم کشیده شده تصریح کرد: باید به معیارهای یک نماینده خوب که از طرف رهبری معین شده توجه کنیم ،نماینده باید مومن ،شجاع و انقلابی و مرزبندی شفاف با دشمن داشته باشد .

وی در پایان خاطرنشان کرد:نماینده ی اصلح کسی است که به اسلام ،عدالت و منافع ملی پایبندبوده و مرز بندی مشخصی با دشمن داشته باشد . اگر نماینده ای بی تفاوت به انقلاب و کشور و بی اعتقاد به قانون اساسی به مجلس راه پیدا کند که مصالح این کشور برایش مهم نباشد؛ دشمنی های استکبار جهانی را نفهمد، آن موقع خواهد خواست که از استکبار جهانی تملّق بگوید .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.