کد خبر : 93197
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 آوریل 2016 - 2:19

غرس نهال درختان مثمر میوه مصداق عینی اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است

غرس نهال درختان مثمر میوه مصداق عینی اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در راس هیاتی از امکانات واحد شبستر بازدید و با تحسین اقدام واحد در غرس نهال درختان مثمر در ۵ هکتار از اراضی، به کاشت و تولید محصولات گلخانه­ای نیز توصیه کرد.

به گزارش شبسترنیوز دکتر سیدجواد انگجی در راس هیاتی از امکانات، توان­مندی­ها و ظرفیت­های واحد شبستر بازدید و ضمن اطلاع از برنامه­ ها و طرح­های در حال اجرا دستورات لازم را جهت حل  مسائل و مشکلات واحد صادر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در بازدید از نهال­ های غرس شده در مزرعه قبله چمنی با تحسین اقدام مدیریت فرهنگی واحد اظهار کرد: استفاده بهینه از ظرفیت­های واحد و کاشت نهال درختان مثمر مصداق عینی اقدام و عمل در موضوع اقتصاد مقاومتی است.

انگجی با توجه به موقعیت مزرعه و اهمیت کشاورزی در تامین درآمدهای غیرشهریه­ ای برای واحدها درخواست غرس نهال در تمام ۲۰ هکتار مزرعه کرده و توصیه به توسعه طرح و ساخت سالن و تولید محصولات گلخانه­ ای در مزرعه کرد.

انگجی با اشاره به کیفیت بالای کلینیک دامپزشکی، کارگاه­ها و آزمایشگاه ­های واحد، استفاده از امکانات موجود در  زمینه درآمدزایی را گامی بلند در زمینه درآمدهای غیرشهریه ­ای عنوان کرد.

وی در جلسه با هیات رئیسه با آرزوی موفقیت مسئولین واحد گفت: واحد شبستر باید به عنوان الگو در بین واحدهای استان آذربایجان شرقی مطرح شود.

دکتر رحیم وکیل ­زاده رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، دکتر سیدابراهیم آقازاده دبیر هیات اجرایی جذب هیات علمی استان و جمعی دیگر از مسئولین واحد تبریز در این بازدید حضور داشتند.

دکتر انگجی و هیات همراه قبل از واحد شبستر با حضور در شهر تسوج از امکانات و ظرفیت­های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز تسوج نیز بازدید کردند.

photo_2016-04-06_02-05-26 Bazdid_Angaji10_11051

Bazdid_Angaji120_11053 Bazdid_Angaji2_11049 Bazdid_Angaji4_11050 Bazdid_Angaji10_11051

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.