کد خبر : 167601
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 ژوئن 2024 - 0:07

در بازدید سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اعلام شد:

آزادراه تبریز- صوفیان روزانه یک هزار تن آسفالت ریزی می‌شود/ افتتاح باند بازگشت آزادراه در تیر ماه

آزادراه تبریز- صوفیان روزانه یک هزار تن آسفالت ریزی می‌شود/ افتتاح باند بازگشت آزادراه در تیر ماه
در بازدید سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از آزادراه تبریز -بازرگان اعلام شد که در زمان حاضر یک هزار تن آسفالت ریزی در فاصل تبریز-صوفیان این طرح انجام می‌شود.

در این بازدید همچنین اعلام شد که عملیات اجرایی پروژه با قوت تمام ادامه دارد و باند بازگشت آزادراه در حد فاصل صوفیان- تبریز تیرماه امسال افتتاح می‌شود.

در این بازدید همچنین با اشاره به ادامه طرح تا بازرگان تاکید شد که باند رفت این طرح در حد فاصل تبریز-صوفیان، هفته دولت امسال به بهره‌برداری می رسد.

خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور نیز در این بازدید در گفت و گوی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با وی، وعده داد که مشکل آزادسازی و تملک اراضی محدوده آزادراه در حد فاصل تبریز-صوفیان در قالب ماده ۹ تا هفته بعد حل و فصل شود.

سرتیپی، مدیر کل صمت آذربایجان شرقی نیز که در این بازدید حضور داشت، موظف شد تا هفته بعد مشکل معدن برای تامین مصالح مورد نیاز آزادراه تبریز-صوفیان را برای تسریع در اجرای آن برطرف کند.

محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در این بازدید بر لزوم به کارگیری همه امکانات موجود برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از آزادراه تبریز-بازرگان در حد فاصل تبریز-صوفیان به طول ۲۴ کیلومتر تاکید کرد.

تراب محمدی افزود: با توجه به آغاز فصل گرما و ترافیک سنگین آخر هفته در حد فاصل تبریز- صوفیان،هرگونه تسریع در بهره‌برداری از باند برگشت آزادراه تبریز- صوفیان می‌تواند به تسهیل تردد مردم عزیز در این فاصله و رضایتمندی آنان منجر شود.

وی اضافه کرد: تسریع در تکمیل آزادراه تبریز-صوفیان مطالبه مردمی است و ما هر آنچه از دستمان برآید برای تحقق آن به کار می‌گیریم.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی امروز همچنین از تقاطع غیر هم سطح شهرک صنعتی بعثت بازدید کرد.

در این بازدید اعلام شد که مسیر رفت این تقاطع به سمت شهرک بعثت، اوائل تیر ماه امسال و کل طرح تا هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.