کد خبر : 86484
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فوریه 2016 - 1:34

بسیج سازندگی آماده ارائه تسهیلات به متقاضیان ایجاد واحدهای اقتصادی کم هزینه و پربازده درشهر وایقان می باشد

بسیج سازندگی آماده ارائه تسهیلات به متقاضیان ایجاد واحدهای اقتصادی کم هزینه و پربازده درشهر وایقان می باشد

قائمی مسئول بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی گفت: بسیج سازندگی آماده ارائه تسهیلات ویژه به متقاضیان ایجاد واحدهای اقتصادی زود بازده در شهر وایقان می باشد.

IMG_6934به گزارش شبسترنیوز مسئول بسیج سازندگی استان که به همراه فرمانده سپاه ناحیه شبستر و جمعی از مسئولین و کارشناسان بسیج سازندگی استان و شهرستان در شهرداری وایقان حضور یافته بود گفت: بسیج سازندگی استان با توجه به قابلیتها و ظرفیتهایی که دارد آمادگی دارد با ارائه تسهیلات ویژه بانکی از منابع اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ایجاد واحدهای اقتصادی کم هزینه و پربازده شهر وایقان کمک کند.
وی با اشاره به نقش واحدهای اقتصادی کوچک در رفع بیکاری اظهارکرد: اینگونه واحدها به لحاظ اینکه نیاز به سرمایه و هزینه کمتری دارند، لذا می توانند در ارتقای درآمد و تنوع بخشی به اقتصاد شهری کمک کنند.
قائمی در ادامه افزود: برای آگاهی کامل از وضعیت اقتصادی و تصمیمات اساسی در این ارتباط، تشکیل کارگروه اقتصادی در شهر وایقان ضروری بوده و از مسئولین سپاه ناحیه شبستر خواست هرچه سریعتر این کارگروه را در شهر وایقان برگزار کنند.
سرهنگ رزمی فرمانده سپاه ناحیه شبستر نیز که در این جلسه حضور داشت، گفت: با توجه به رکود حاکم بر فعالیتهای آجرپزی و تأثیرپذیری اقتصاد مردمی از این وضعیت، مردم با مشکلات متعددی مواجه شده اند.

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی ناشی از تعطیلی کوره های آجرپزی و بیکاری تعداد کثیری از مردم شهر وایقان، افزود: برای برون رفت از این مشکلات، شهر وایقان نیازمند توجه ویژه استانی می باشد.

وی در پایان خواستار اختصاص اعتبارات و تسهیلات ویژه از منابع اقتصاد مقاومتی استان به شهر وایقان شد.
در ابتدای این جلسه ابراهیمی شهردار وایقان با ارائه گزارشی از وضعیت تعطیلی کوره های آجرپزی و مشکلات ناشی از آن، آمادگی شهرداری را برای برگزاری دوره های آموزشی و ارائه بسته های آموزشی سرمایه گذاری واحدهای کوچک و زود بازده را که توسط بسیج سازندگی برگزار خواهد شد، اعلام نمود.
با توجه به مباحث و تصمیمات متخذه در این دیدار مقرر گردید، با همکاری و هماهنگی فی مابین (سپاه ناحیه شبستر، بسیج سازندگی استان و شهرداری وایقان)، کارگاههای آموزشی و توجیه مردم برای استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی هر چه سریعتر برگزار گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند وایقان دوشنبه , 15 فوریه 2016 - 18:25

اقای شهردار با گذاشتن کلاس کامپیوتر خیاطی و یا زبان نمیتوان کار تولیدی کرد برای تولید، تاسیس کارخانه یا کارگاه تولیدی نیاز هست آنهم دولت کاملا از تولید کننده حمایت میکنه با صندوق کار آفرینی امید با تسهیلات بالا با درصد پایین و باز پرداخت بلند مدت . اگه شما واقعا خیر خواه مردم وایقان هستید کوره های آجرپزی وایقان رو فعال کنید کار آموزش مختص آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد و خود فنی و حرفه ای و کار و امور اجتماعی است همه مردم بهتر از من و شما همه چیز را تحلیل و بررسی میکنند و چه چیز به صلاح جامعه هست فقط میتوانم بگویم از خود وایقان در عرض کمتر از دو سال بیش از چهارصد نفر جوان برای کاریابی به تهران کوچ کردند از مدیر سایت خواهشمندم کامنت بنده رو منعکس کنه با سپاس