کد خبر : 85106
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فوریه 2016 - 13:06

فراخوان آموزش وپرورش شبستر برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فراخوان آموزش وپرورش شبستر برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیریت آموزش و پرورش منطقه شبستر طی اطلاعیه ای از عموم دانش آموزان، فرهنگیان و مردم شریف شهرستان شبستر برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه دعوت بعمل آورد.

به گزارش شبسترنیوز  مدیریت آموزش و پرورش منطقه شبستر طی اطلاعیه ای از عموم دانش آموزان، فرهنگیان و مردم شریف شهرستان شبستر برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه دعوت بعمل آورد..

دراین بیانیه آمده است:

به نام خدا

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است .

« فراخوان شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن »
۲۲ بهمن ماه یادآور روزهای شیرینی است که ملت مومن ، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) توانست از زیر یوق نظام استبدادی وابسته به بیگانه نجات پیدا کند و مسیر پیشرفت و ترقی را با توجه به ارزش های الهی ، بخصوص عدالت در عرصه اجتماعی به سرعت بپیماید.

 رشد و توسعه کشور ، در ابعاد مختلف علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران موضوعی است که تمام دنیا به آن اذعان دارند .

بی شک عزت و اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در دفاع از حقوق مردم و حضور مقتدرانه در مذاکرات و اجرایی شدن برجام ، که با به زانو درآوردن قدرت های بزرگ از طریق مذاکره و گفتگو میسور شده است نشان از گفتمان منطقی انقلاب اسلامی است که از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان داد که با دستانی تهی اما با ایمانی راسخ و دلی مملو از ایمان، می شود حماسه آفرید.

ما دانش آموزان و فرهنگیان منطقه شبستر در سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،  ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، با سرلوحه قرار دادن آرمانهای بلند حضرت امام(ره)  و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) با تلاش در عرصه علم و دانش ، دوشادوش مردم شریف استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنیم و از آحاد ملت می خواهیم تا در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت گسترده داشته باشند، چرا که حضور پرشور مردم به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نشان گر اراده پولادین نسل فرهیخته در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

حضور حماسی و پرشور ملت در راهپیمایی این روز بزرگ ، حلاوت و شیرینی سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب را دو چندان خواهد نمود و به دنیا ثابت خواهد کرد که جوانان و آینده سازان کشور ، از این انقلاب که حاصل تلاش های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر می باشد تا پای جان پاسداری خواهند کرد.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شبسترccc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.