کد خبر : 81510
تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2016 - 21:07

در انتخابات به اصول انقلاب توجه کنیم/ دولت دقت کند که برجام بطور کامل اجرا شود

در انتخابات  به اصول انقلاب توجه کنیم/ دولت دقت کند که برجام بطور کامل اجرا شود

امام جمعه تسوج گفت:هوشیاری و اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکا به مرزهای آبی ایران ،آمادگی کامل وقدرت دفاعی ایران را به دنیا نشان داد.

email.read_.php_-520x3901-520x3901211-520x390به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام بجانی در نمازجمعه این هفته  بخش تسوج با بیان اینکه همه انبیاء و اولیای الهی برای برپایی حکومت توحیدی آمده اند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی هم در سایه صدق نیت، آگاهی و بصیرت مردم که خداوند عنایت کرد، خاصل شد و ادامه و ماندگاری این انقلاب هم در سایه همین عوامل است.

وی ادامه داد:کسانی که به سنت الهی معتقد نیستند از قدرت پوشالی استکبار جهانی و عوامل آن مانند تکفیریها وداعش و…می ترسند وبه دنبال تسلیم شدن در برابر دشمن هستند.
امام جمعه تسوج افزود: تمامی اقداماتی که از سوی دولت و ملت صورت می گیرد و در تمامی امتحانات پیش رو اگر هدف خداوند و استقرار اسلام باشد، پیروزی تحقق پیدا می کند.
بجانی در بخش دیگر سخنان خود اظهارکرد:انتخابات پیش رو یکی از مهمترین امتحانات الهی است که اگر در آن به اصول انقلاب توجه کنیم و نیز نیت ها صادق باشد باعث پیروزی میشود و  در این انتخابات باید کسانی را انتخاب کنیم که معتقد به دین و اسلام باشند.

وی ادامه داد: معتقد به ولایت فقیه ،داشتن نیت خالصانه وصادقانه برای خدمت ،توکل به خدا در مقابل هجمه های دشمن ،شجاعت،بیزاری از فتنه وفتنه گران، انقلابی بودن و ماندن،ویژگی هایی هستند که باید درانتخاب نمایندگان در نظر داشته باشیم .

امام جمعه تسوج افزود:کسانی که قبلا انقلابی بوده اند و اکنون بخاطر بعضی از مسائل مانند مسائل شخصی، مسائل خانوادگی، حزبی یا گروهی یا هر مسئله دیگری از انقلاب رویگردان شده اند، لیاقت انتخاب شدن را ندارند.

بجانی با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکاری تصریح کرد: هوشیاری و اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکا به مرزهای آبی ایران ،آمادگی کامل وقدرت دفاعی ایران را به دنیا نشان داد و منجر به عذرخواهی مقامات آمریکایی و خنثی کننده تبلیغات ایران هراسی شد.

وی با اشاره به افتتاح فازهای ۱۵و۱۶پارس جنوبی افزود:  تمام مراحل اجرایی این پالایشگاه با  تلاش متخصصان ایرانی در مجموعه قرار گاه خاتم الانبیا سپاه اجرا شده و این پالایشگاه یک سال قبل از افتتاح مورد بهره برداری قرار گرفته بود که به همت فرزندان انقلابی سپاه بدون در نظر گرفتن تحریم ها و بدون اینکه منتظر نتیجه برجام باشند بادرنظر گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت گرفت.
خطیب جمعه تسوج با اشاره به نزدیکی زمان اجرای برجام خاطرنشان کرد: طرف مقابل حیله گر و غیر قابل اعتماد است و دولت باید دقت کند که توافق بطور کامل اجرا شود و تحریم ها لغو شوند اما اگر تحریم ها لغو نشوند دولت باید برخورد قاطع کند اما اگر برجام را برای خود یک مساله حیثیتی بداند وهمه چیز را کتمان کند و همچنان مطابق برجام عمل کند ظلم به اصول وارزش ها می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.