کد خبر : 79080
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دسامبر 2015 - 2:09

یوم‌الله ۹ دی تصویری از سد نفوذ درمقابل دشمن بود

یوم‌الله ۹ دی تصویری از سد نفوذ درمقابل دشمن بود

فرمانده سپاه شبسترگفت:حرکت فتنه‌گران گناهی بسیار بزرگ بوده و حرکتی غیرقانونی و عبور از ساز و کار دموکراسی و مردم سالاری و در تقابل با اصل جمهوریت نظام بوده و به‌راحتی نمی‌توان از این جریان عبور کرد.

image178804فرمانده سپاه ناحیه شبستر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه ۸۸ گفت: حماسه‌ی نهم دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران بوده و حضور مردم به برچیده شدن بساط چندین ماهه‌ی فتنه‌ی نظام سلطه و عوامل داخلی منجر شد.

وی اظهارکرددر فتنه‌ی ۸۸ که با بهانه انتخابات آغاز شد، فتنه‌گران با اقدامات نامشروع در مدت چندین ماه، خسارت‌های مالی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری به نظام وارد کردند و قابل توبه نیست.

رزمی افزود:از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی خط فتنه، نفوذ و مبارزه با نظام اسلامی در پیچیده‌ترین اشکال خود ظهور یافت و دشمنان انقلاب اسلامی از همه گزینه‌ها، ظرفیت‌ها و تجارب خود برای مقابله و مهار نظام مردم‌سالاری دینی بهره گرفته‌اند.

وی ادامه داد:حرکت فتنه‌گران گناهی بسیار بزرگ بوده و حرکتی غیرقانونی و عبور از ساز و کار دموکراسی و مردم سالاری و در تقابل با اصل جمهوریت نظام بوده و به‌راحتی نمی‌توان از این جریان عبور کرد.

فرمانده سپاه شبستر تصریح کرد: ملت ایران با هوشمندی و حضور به موقع و لحظه به لحظه تهدیدها و فتنه‌ها را خنثی و هر روز بر استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی به‌دنبال فراموشی فتنه ۸۸هستند، خاطرنشان کرد: فتنه‌ی ۸۸ فراموش شدنی نیست و هر سال بایدحماسه بزرگ ۹دی را گرامی بداریم.

رزمی با انتقاد از سکوت برخی ها در مقابله با فتنه ۸۸ گفت: برخی در مقابله و محکوم کردن فتنه و شفاف‌سازی کوتاهی کردند متاسفانه در این لحظه حساس تاریخی منافع ملی، انقلاب و نظام فدای امیال شخصی و گروهی شد و زیاده‌خواهی و قدرت‌طلبی نخبگان به گسترش دامنه فتنه کمک کرد.

وی اضافه کرد:اکنون نیز برخی از بازیگران فتنه ۸۸ و افرادی که در مقابله هجمه به ستون انقلاب و ارزش‌های انسانی سکوت کرده بودند و یا با فتنه همراه بودند در تلاش برای تطهیر و تخفیف چهره جریان فتنه و جرم سران آن را دارند.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه بزرگداشت ۹ دی متعلق به یک گروه و جناح خاص نیست گفت:همچنان که در خلق آن حماسه همه سلایق دخیل بودند ۹ دی ظرفیت حقیقی و هویت نظام جمهوری اسلامی است.

رزمی در پایان خاطرنشان کرد:یوم‌الله ۹ دی تصویری از سد نفوذ مقابل دشمن بود در این روز دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمد و انقلاب اسلامی را در مسیر خود مستحکم‌تر از قبل قرار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.