کد خبر : 7554
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 ژوئن 2014 - 23:33

زنده نگهداشتن یاد شهدا، موجب هدایت جامعه است

زنده نگهداشتن یاد شهدا، موجب هدایت جامعه است

امام جمعه شبستر در آیین سالگرد شهید امیدواری، زنده نگهداشتن یاد شهدا را موجب هدایت جامعه عنوان و بیان کرد: امنیت کنونی مملکت اسلامی را که همیشه پایدار خواهد ماند، مدیون خون شهدا هستیم.

13920704000163_PhotoAبه گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز،به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدامیدواری امام جمعه و فرمانده سپاه شبستر به دیدار خانواده این شهید رفتند.

حجت الاسلام محمد زاده  در این دیداراصلی ترین عامل شهدا را در دفاع از انقلاب و میهن، ثبات قدم در راه دین خدا دانست و خواستار آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت شد.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا سنبل دین مداری و فرهنگ اسلامی هستند، فرهنگ را در اسلام؛ ایمان، معنویات و رسیدن به اخلاق اسلامی معنا کرد. حجت الاسلام  محمد زاده با اشاره به شعار امسال و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر اقتصاد و فرهنگ، راه حل مشکلات اقتصادی جامعه را در گرو حل فقر فرهنگی و مشکلات فرهنگی دانست. فرمانده سپاه شبستر نیز در سخنانی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس را می توان تنها نقطه در تاریخ خواند که حتی یک سانتیمتر از خاک مملکت به دست دشمن نیفتاد. ابوالفضل حسن پور دوران دفاع مقدس را جهاد اصغر و مقابله با تهدیدات نرم دشمن را جهاد اکبر عنوان و خاطرنشان کرد: حلقه های صالحین درخط مقدم جبهه فرهنگی نقش مهمی بر عهده دارند. به همت پایگاه شهید صدوقی و حوزه شهید اشرفی شندآباد شبستر آیین سالگرد شهید امیدواری برگزارشد.‎

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.