کد خبر : 7541
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 ژوئن 2014 - 16:54

تجلیل از دانشجویان ورزشکار مقام آور دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

تجلیل از دانشجویان ورزشکار مقام آور دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان ورزشکار مقام آور دانشگاه آزاد اسلامی شبستر در روز جوان مورد تجلیل قرار گرفتند.

DSC_6452به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز، بمناسبت روز جوان، از 52 دانشجوی ورزشکار دانشگاه  آزاد اسلامی شبسترکه در طول سال 1392 موفق به کسب مقام در مسابقات مختلف ورزشی از طرف دانشگاه شدند، مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این همایش که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان شبستر، مسئولین و دانشجویان ورزشکار آزاد اسلامی شبستر برگزار شد، دانشجویان ورزشکار که موفق به کسب مقامهای ورزشی در رشته های مختلف در سال گذشته شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش تیمی اعضای تیم فوتسال دانشجویان پسر که حائز مقام اول، اعضای تیم دومیدانی پسران که حائز مقام دوم، اعضای تیم بدمینتون پسران که حائز مقام سوم، اعضای تیم شطرنج پسران که حائز مقام سوم، اعضای تیم والیبال دختران که حائز مقام سوم و نیز اعضای تیم تنیس روی میز دختران که حائز مقام سوم در بین تیمهای دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی شدند مورد تجلیل واقع شدند.
در بخش انفرادی نیز پوریا وزیری در رشته کشتی آزاد و فرنگی که به ترتیب حائز مقام اول و سوم، در رشته تکواندو سعید آدینه وند و محسن منافی که حائز مقام دوم، احمد برزگر و سعید علیاری که حائز مقام سوم در مسابقات دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی شدند، تجلیل شدند.
دکتر سعید مشکینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، در این همایش با اعلام خرسندی از حضور در جمع دانشجویان ورزشکار و با اعلام سپاس از زحمات این نام آوران دانشجو، پایبندی هرچه بیشتر دانشجویان ورزشکار به مبانی اعتقادی، و تلاش فراوان آنان را جهت موفقیت در سنگر علم را نیز خواستار شده و بر حمایت دانشگاه از دانشجویان ورزشکار در سطح قهرمانی و همگانی تأکید کرد.
سهید وحیدی مهر، معاون دانشجوئی این دانشگاه نیز با ارائه گزارشی در خصوص فعالیتهای ورزشی دانشگاه، توسعه هرچه بیشتر ورزشی همگانی و قهرمانی را از برنامه های اصلی این معاونت در حوزه تربیت بدنی بر شمرد.
در ضمن در ادامه این مراسم تیم فوتسال اساتید و کارکنان دانشگاه آزاداسلامی شبستر با تیم منتخب فوتسال پیشکسوتان تبریز دیدار دوستانه ای برگزار گردید و بعد از اتمام بازی هدایایی به اعضای تبم منتخب فوتسال پیشکسوتان تبریز توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر اهدا شد.در تیم پیشکسوتان فوتسال تبریز، بازیکنان سرشناسی همچون حسین خطیبی، یونس باهنر،غلامحسین دین محمدی حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

...... جمعه , 13 ژوئن 2014 - 14:40

چند تا عکس میذاشتید