کد خبر : 71956
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 نوامبر 2015 - 13:25

جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یاربخش تسوج برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یاربخش تسوج برگزار شد

اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه تسوج با حضور خیرین ، مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان ارومیه برگزار گردید.

IMG_0152به گزارش شبسترنیوز  این جشنواره با حضور مشاورین مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، مسئولین اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ، کسایی و هیات همراه از مجمع خیرین استان و جمعی از مسئولین دو استان آذربایجان شرقی و غربی و منطقه تسوج در سالن همایش مخابرات آذربایجان غربی برگزار شد.

حجت الاسلام بجانی امام جمعه تسوج در این همایش با تقدیر از مسئولین آموزش و پرورش به جهت آماده سازی مقدمات  این جشنواره گفت:در همه کارهایمان باید کسب رضایت الهی را در نظر بگیریم.

وی اظهارکرد: همه کشور ها به دنبال توسعه دانایی محور و عقلانی هستند و مدارس از اسباب مورد نیاز برای رسیدن به آگاهی و عقلانیت است.

بجانی خدمت به علم ، آگاهی و بشریت را به عنوان صدقه جاوید ذکر نموده و کار و همت خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را جزو کارهای خیر و نوعی جهاد عنوان کرد.

طهمورثی رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج نیز با تشریح نحوه شکل گیری برگزاری اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در منطقه تسوج به وجود پتانسیل های بسیار قوی در شهرهای مختلف کشورمان از همشهری های منطقه برای ارتقای وضعیت آموزشی و پرورشی اشاره کرد.

وی خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را نماد احسان و نیکوکاری و افتخار جامعه اسلامی دانست و از مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی و غربی و مسئولین و خیرین قدردانی کرد.

طهمورثی خاطرنشان کرد:آموزش و پرورش به دنبال توسعه فرهنگ مشارکت مردمی است و کسانی که برای مدارس وآموزش وپرورش سرمایه گذاری می نمایند اهمّیّت تعلیم فرزندان خودرا به خوبی درک کرده اند.

آخوندیان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی نیز ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جشنواره در ارومیه  ابراز امیدواری کرد این جشنواره نقطه عطفی برای حرکت های خیرخواهانه بعدی باشد .

در این جشنواره خیرین مدرسه ساز ساخت دو باب مدرسه ۶ کلاسه و ۳ کلاسه و تهیه تجهیزات و رفع برخی از نیاز های مدارس را تعهد نمودند .

اجرای گروه سرود مدرسه شهید امینی و دکلمه خوانی از دیگر برنامه های برگزار شده در این جشنواره بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.