کد خبر : 70489
تاریخ انتشار : جمعه 30 اکتبر 2015 - 15:32

آمریکا با حضور خود می خواهد لانه جاسوسی دیگری را ایجاد کند

آمریکا با حضور خود می خواهد لانه جاسوسی دیگری را ایجاد کند

امام جمعه شبسترگفت:دولت و مجلس باید مواظب باشند که آمریکا می خواهد با حضور خود لانه جاسوسی دیگری ایجاد کند .

DSC00258به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر با بیان ایکنه نکته اساسی قیام امام حسین(ع) معرفی دین الهی ،قرآن و پیامبراکرم(ص) بود گفت:در آن دوران بزرگترین مشکل غفلت از امام شناسی بود و اکنون باید خانواده ها و جوانان به مسئله امامت و ولایت دقت و توجه کنند چرا که جزو مسائل اساسی است.

امام جمعه شبستر با اشاره به سالگرد شهادت شهید فهمیده و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان افزود:شهید فهمیده با وجود اینکه سن کمی داشت از فهم ،درک ، ولایتمداری و شناخت بالایی برخوردار بود که با اقدام خود حرکت دشمن را متوقف کرد.

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی برخاسته از نهضت عاشوراست و تمام حرکت های انقلاب با محوریت دین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) انجام شده است و الگوی جوانان در نظام اسلامی باید حسین(ع) و علی اکبر(ع) و نوجوانان قاسم بن حسن باشد .

محمدزاده با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن مکتب های مختلفی را برای جذب جوانان ایجاد کرده است و همه باید در زمینه تربیت جوانان و نوجوانان تلاش کنند و نباید در این مورد غفلت کرد و به دشمن باید ثابت کنیم راه ما برای همیشه راه پیامبراکرم(ص) ، اهل بیت(ع)،شهدا و ولایت است و در مقابله با باطل همیشه باید با اخلاص ،ایمان و شناخت کافی قدم برداریم تا احساس لذت نماییم.

امام جمعه شبستر تصریج کرد:باید در مبارزه با دشمن اعلام کنیم به دشمن باید ثابت کنیم راه ما برای همیشه راه پیامبراکرم(ص) ، اهل بیت(ع)،شهدا و ولایت است و در مقابله با باطل همیشه باید با اخلاص ،ایمان و شناخت کافی قدم برداریم تا احساس لذت نماییم.که رهبریت مقام معظم رهبری بالاترین محور برای جامعه است

وی  با اشاره به جنایات آمریکا افزود: جنایت های آمریکا را نمی توان در چندین کتاب نوشت و  امروز نیز از منافقین حمایت و طرفداری می کند از به نتیجه رسیدن  برجام ناراضی نیستیم ولی  آیا دشمنی آمریکا با ملت عزیز تمام شدنی است ؟

محمدزاده گفت:آمریکا دشمنی نیست که بگوییم با مذاکرات هسته ای مشکل حل می شود ،شیطنت آمریکا بالاتر از آن است که تصور کنیم  چرا که جمهوری اسلامی تمام نفس ، منافع و حضور آمریکا در ایران و کل دنیا را قطع کرده است

وی با اشاره به دعوت از نظام جموری اسلامی برای حل مشکل سوریه افزود:بدون حضور نظام جمهوری اسلامی نتوانستند قدم بردارند و دعوت از ایران به معنای شکست کامل سیاست های آمریکاست که عامل اصلی آن مردم هستند.

امام جمعه شبستر با گرامیداشت فرارسیدن سالگرد ۱۳آبان گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی قابل توجه است و تبعید امام خمینی(ره)،حمله مزدوران رژیم به دانشجویان با دستور آمریکا و اینها از جنایت های آمریکاست و ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ندا دادن «مرگ بر آمریکا»است که نباید فراموش شود.

خطیب جمعه شبستر با بیان اینکه دشمن در فکر نفوذ است خاطرنشان کرد:دولت و مجلس باید مواظب باشند که آمریکا می خواهد با حضور خود لانه جاسوسی دیگری ایجاد کند و تمام رفت و آمد های فعلی به ایران با هماهنگی آمریکاست  و مردم و مسئولین باید این رفت و آمدها را رصد کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بنده خدا شنبه , 31 اکتبر 2015 - 8:48

خواهشا نظر بندرو اد کنید:دیدار ظریف با کری؛ نقض رسمی دستورالعمل رهبر انقلاب درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا/ گام دوم دولت برای تغییر جهت دیپلماسی جمهوری اسلامی بعد از موضوع هسته ای/ تلاش برای گسترش رابطه با آمریکا، یک روز به بهانه هسته ای، یک روز سوریه

جناب آقای ظریف چرا به دستورات رهبر توجه نمی کنی . این چه وضعشه. . حضرت آقا فرمودند که مذاکره ی با آمریکا ممنوع است شما چرا توجه نکردی مذاکره با شیطان بزرگ ممنوع است