کد خبر : 68037
تاریخ انتشار : جمعه 16 اکتبر 2015 - 15:10

مراسمات عزاداری باید محل تربیت و سازندگی انسان ها باشد /با عجله در تصویب برجام ،به دشمن فرصت داده شد

مراسمات عزاداری باید محل تربیت و سازندگی انسان ها باشد /با عجله در تصویب برجام ،به دشمن فرصت داده شد

امام جمعه شبسترگفت:انتظار بود که نمایندگان در تصویب برجام به شرایط و موقعیت زمان توجه بیشری داشته باشند ولی با عجله در تصویب برجام به دشمن فرصت داده شد و نمایندگان باید با استفاده از سیاست صحیح دینی دشمن را رودار تر نمی کردند.

imagesبه گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر با تسلیت ایام محرم الحرام گفت:در ماه های محرم و صفر باید علل و عوامل عاشورا مطرح شود و افراد متقی باید بصیرت نیز داشته باشند چرا که اگر اینطور نباشد تقوایشان  ناقص است .

وی اظهارکرد:باید با الگوگیری از عاشورا تلاش کنیم قدرت تشخیص حقیقت داشته باشیم و بر بصیرت و معرف خود بیفزاییم و اگر معرفت و امام شناسی خوب باشد انسان هیچ موقع دچار شبهه نمی شود.

محمدزاده تصریح کرد:جلسات عزاداری امام حسین(ع) باید جلسه تقوا،پاکی و نجات انسان از تمامی دلبندهای نفس و شیطان باشد و همه باید در جلساتی که شاخصه های لازم را دارند شرکت کنیم و مراسمات عزاداری باید محل های تربیت و سازندگی انسان ها باشد.

امام جمعه شبستر افزود:تجملات در عزاداری ها با اهداف امام حسین (ع) منافات دارد و مسائل شرعی نیز باید در مراسمات مورد توجه قرار گیرد چرا که نهضت امام حسین(ع) مسیر جامعه بشری را به سمت اسلام،قرآن و اهل بیت(ع)تغییر داد و مبارزه با شیطان و دشمنان از اهداف سیدالشهدا بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهارکرد:نظام جمهوری اسلامی ایران نوری از قیام امام حسین (ع) است و ملت با شعار حسین در مقابل طاغوت ایستادند و با هدف امام حسین(ع) در مقابل تمام مستکبرین قیام کرده و پیروز شده اند.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه «امر به معروف و نهی از منکر» یکی از بزرگترین اهداف قیام امام حسین(ع) می باشد تصریح کرد:در عمل به این فریضه واجب همه باید دقت و توجه کرده وتذکر لسانی وظیفه اقشار مختلف مردم می باشد.

وی با قدردانی از نیروهای مسلح در تقویت بنیه دفاعی کشور افزود:بعد از به نمایش گذاشتن پایگاه های موشکی دشمنان دچار مرگ مغزی شده و می خواهند حاشیه سازی کنند در حالی که نظام جمهوری اسلامی با رهبریت مقام معظم رهبری در تقویت اسلام و به نمایش گذاشتن قدرت خود از هیچ کس اجازه نگرفته و نخواهد گرفت.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی گفت:انتظار این بود که به شرایط و موقعیت زمان توجه بیشری شود ولی با عجله در تصویب برجام به دشمن فرصت داده شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با استفاده از سیاست صحیح دینی دشمن را رودار تر نمی کردند و امیدواریم در مسائل مهم نمایندگان دقت کافی داشته و نظرات صاحب نظران را مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد:دولت و مردم باید دقت کنند که در این مذاکرات نیت آمریکا تنها بحث هسته ای نیست چرا که اکنون بهانه های خود را شروع کرده اند و آمریکا می خواهد شرایط را برای نفوذ خود در ایران مهیا کند و از این به بعد مذاکره و رابطه با آمریکا ممنوع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.