کد خبر : 64955
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 سپتامبر 2015 - 8:58

شهرداری تسوج با کاشت دوهزار بوته گل به استقبال پاییز می رود

شهرداری تسوج با کاشت دوهزار بوته گل به استقبال پاییز می رود

شهردار تسوج از آغاز کاشت دو هزار بوته گل متناسب با اقلیم پاییزی در این شهر خبر داد.

به گزارش شبسترنیوز حجت عبدالرحمنی شهردار تسوج  با اعلام این مطلب گفت:: با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل تابستان،خرید و  کاشت دو هزار بوته از انواع گل های پاییزی در سطح شهر، پارک ها و بوستان ها آغاز شده است.
وی ‘گل کلم زینتی’ و ‘گل داوودی’ را دو گونه متناسب گیاهی برای کاشت در این فصل عنوان کرد و افزود: کاشت این دو گونه زیبا، با توجه به برخورداری از مقاومت و سازگاری لازم در شرایط خاک و آب و هوای مناطق سردسیری  و شمال غرب در فصل پاییز، در جای جای شهر آغاز شده است.
عبدالرحمنی اظهارکرد: ترکیب این دو گونه خوش رنگ و زیبا، علاوه بر تناسب با اقلیم آب و هوایی شهر تسوج در فصل پاییز، مناظر بدیعی را در فضای سبز شهر ایجاد خواهد کرد که کاشت گل کلم زینتی شروع شده و بزودی شاهد خرید و کاشت گل داوودی در سطح شهر نیز خواهیم بود.
شهردار تسوج خاطرنشان کرد: با توجه به سرمای خشک شمال غرب کشور و شهر تسوج تا پایان پاییز، تمام تلاش مان این است که با اقدامات صورت گرفته، شاهد حداکثر استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در جای جای شهر باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس سه‌شنبه , 15 سپتامبر 2015 - 17:30

احسنت به فکر و ایده شهردار محترم تسوج اتفاقا این گلهای پاییزه و زمستانه مناظر خوبی در فصول پاییز و زمستان به پارکها میدن و تماشایی هستند .گلهایی با رنگهای مختلف در زمستان.

حمید راضی سه‌شنبه , 15 سپتامبر 2015 - 17:32

دو سه روزه از شهرداران خامنه و وایقان در سایتها خبری نیست . نه عضو جایی میشن و نه در مورد نقش میگوهای آب شیرین در افزایش گرمای کره ی زمین همایش برگزار میکنن . خیلی نگرانشونم . کسی خبر داره؟

مطلع چهارشنبه , 16 سپتامبر 2015 - 0:40

شبستر نیوز عجب خبرنگاری هستی که از جلسات داغ انتخاباتی خبر نداری و خبری نمیزنی. الان کاندیداها هر روز تو تهران و شبستر تو جلسه هستن. یکی از اونا که خیلی هم جوونه و حقوقی هست خیلی فعال شده و اخیرا با…….. شهرها جلسه میزاره. بخواب بعدا متوجه میشی

همشهری شنبه , 19 سپتامبر 2015 - 16:56

با سلام و خسته نباشید به خدمت شهردار محترم و اعضای فعال شورای شهر تسوج ُ از کارگران خدوم شهرداری تسوج نیز س‍پاسگذاریم .