کد خبر : 64116
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 سپتامبر 2015 - 15:37

جشن شکر گزاری کشاورزان وباغداران درروستای شیخ ولی برگزار شد+تصاویر

جشن شکر گزاری کشاورزان وباغداران درروستای شیخ ولی برگزار شد+تصاویر

جشن شکر گزاری باغداران وکشاورزان روستای شیخ ولی باحضور امام جمعه شهرستان ومدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

به گزارش شبستر نیوز  قبل از ظهرامروز یکشنبه16 شهریور ماه جشن شکر گزاری باغداران وکشاورزان روستای شیخ ولی باحضور امام جمعه شهرستان ومدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در  روستای شیخ ولی برگزار گردید.

حجت الاسلام محمد زاده در این همایش با بیان اهمیت پرداخت زکات گفت:انسان وقتی زکات مال خود را پرداخت  می کند ،قبل از آنکه افراد مستحق از آن بهره ببرند آن زکات عرش الهی رسیده  و متبرک می شود .

وی با اشاره به سخنان امام حسین(ع) اظهار کرد :چهار اصل نماز ، احسان ،زکات و امر به معروف و نهی ازمنکر  از این امام بزرگواربرای ما به یادگار مانده است و  مقام معظم رهبری نیز به این امر اساسی تاکید فراوان دارندکه زکات می تواند در برنامه ریزی دولت تاثیرگذار باشد ودر امور محرومیت زدایی ، ازدواج ،عمران ،آبادی، احیای راه ها وآبادی شهر ها وروستاها از زکات استفاده شده  وآن عدالت اجتماعی که همه ما به آن مامور هستیم با به  اجرا گذاشتن  امر زکات محقق می شود.

امام جمعه شبستر  احیای امربه زکات را یکی از راههای اقتصاد مقاومتی دانست وگفت:این تاکید مقام معظم رهبری است وباید در برنامه های دولت قرار گیرد هرچند که از برادران وخواهرانی که در امر پرداخت زکات پیشقدم بوده اند تجلیل شد ولی مطمئن باشید که این لوح مادی این دنیاست ولوح معنوی را خداوند درآخرت در کنار پیامبر (ص) وائمه اطهار خواهد داد

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر کسی مال خود را با پرداخت زکات پاک کند،رحمت و برکت را در وجود ومال خود احساس می کند و آن موقع است که درگردن خود حق وحقوقی باقی نمی ماند.

سخنرانی مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان و تجلیل از کسانی که در پرداخت زکات پیشقدم بوده اند از مهم ترین برنامه های این همایش بود.

DSC00076 DSC00077 DSC00087 DSC00085 DSC00083 DSC00079 DSC00078

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سينا دوشنبه , 7 سپتامبر 2015 - 17:55

با سلام وتشكر از برگزاري چنين برنامه ها
موضوعي كه مورد انتظار است اينكه روستاي شيخ ولي در محدوده بخش تسوج مي باشد و اين مراسم بهتر بود مسئولين بخش حضور داشته باشند مگر در مواردي كه موضوع شهرستاني باشد وحتي با ابراز ارادت به امام جمعه بخش مركزي( شبستر) بهتر بود امام جمعه بخش تسوج دعوت مي شد.

اکبری دوشنبه , 7 سپتامبر 2015 - 21:38

امام جمعه حاجی آقا بجانی و مهندس اسکندری بخشدار تسوج در مسافرت بودند

روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان شبستر پنج‌شنبه , 10 سپتامبر 2015 - 9:04

با سلام و احترام
پیرو دعوتنامه به شماره 94/339 مورخ 94/6/14 و تماس تلفنی مسئول محترم زکات شهرستان ، به استحضار می رساند از حضور حجت الاسلام والمسلمین بجانی (زید عزه) امام جمعه محترم شهر تسوج و جناب آقای مهندس اسکندری بخشدار محترم بخش تسوج دعوت به عمل آمده بود که هر دو بزرگوار در مسافرت تشریف داشته اند و نمایندگان ایشان از جمله معاون بخشدار جناب آقای مهندس امانی در همایش مذکور حضور داشته اند.
با تشکر از نظرات سازنده و مثبت همشهریان محترم