کد خبر : 63938
تاریخ انتشار : جمعه 4 سپتامبر 2015 - 23:20

ملت ایران ارزش های خود را با هیچ چیزی معامله نمی‌کند

ملت ایران ارزش های خود را با هیچ چیزی معامله نمی‌کند

امام جمعه شبسترگفت:در مذاکرات هسته ای نباید عزت اسلامی ،ایرانی و زحمت چندین ساله دانشمندان هسته ای مورد معامله قرار گیرد چرا که دشمنان از پیشرفت های هسته ای ایران نگران هستند .

mohamadzadehبه گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام علی محمدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  شبستر با تأکید بر داشتن تقوا گفت:اگر جامعه،مسئولین و ..تقوایی باشند عدالت الهی در جامعه محقق می شود و منشأ تمامی گناه ها و خطاها بی تقوایی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهارکرد:در مذاکرات هسته ای نباید عزت اسلامی ،ایرانی و زحمت چندین ساله دانشمندان هسته ای مورد معامله قرار گیرد  چرا که دشمنان از پیشرفت های هسته ای ایران نگران هستند .

امام جمعه شبستر با اشاره به توطئه های دشمان افزود:نباید از حیله ها و روش های دشمن غافل شویم و توجه کنیم که با دشمنی مواجه هستیم که مبارزه با اسلام جزو اصول اصلی شان هست .

محمدزاده تصریح کرد: دشمنان بدانند که ملت آگاه و بصیر و مسئولین پیرو خط رهبری هستند و این ملت و مسئولین بر روی ارزش های دینی و اسلامی با کسی وارد معامله نمی شوند.

خطیب جمعه شبستر مباره با سلطه طلبی استکبار و ظلم  را  جزو اصول ثابت و غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود:ایران اسلامی آنهایی که دشمن انسانیت هستند و به محرومین ظلم می کنند را دشمن خود می داند و حمایت از مظلومین و محرومین جزو وظایف دینی،شرعی و سیاسی تمامی ملت ها و خصوصا ملت ایران اسلامی است .

وی با اشاره به هفته بانکداری اسلامی افزود:بانک ها باید با درنظر گرفتن موقعیت جامعه و مردم و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاوتی در حرکت و سرعت بخشیدن به سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و به اقشار محروم جامعه در این راستا توان بخشد.

محمدزاده با اشاره به روز تعاون اظهارکرد:در عرصه تعاونی ها قدم خوبی برداشته شده و مسئولین باید با حمایت از تعاونی ها بین افراد کم برخوردار و سرمایه گذار تعادل بخشند و تقویت تعاونی ها یکی از راهکارهای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی می باشد.

امام جمعه شبستر با اشاره به فرارسیدن سالروز 17 شهریور57بیان کرد: بصیرت و آگاهی مردم شروع شده بود در 17 شهریور ماه روشن شد جمعیت بر علیه طاغوت زمان قیام کردند و طبق اعلام خبرگزاری های خارجی نزدیک به 4هزار نفر در این روز به شهادت رسیدند .

وی با طرح این سؤال که حامیان کشتار آن روز چه کسانی بودند؟ گفت:روشن و مشخص است که تمام حرکت های شاه ملعون بر اساس سیاست های آمریکا بود که مردمی که تنها اسلام را میخواستند به خاک و خون کشیده شدند.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد:نباید جنایت های آمریکا نسبت به مردم شریف ایران اسلامی در طول تاریخ را فراموش کنیم و آمریکا طینت استکباری دارد و اگرهم اکنون الفاظ خود را عوض کرده به خاطر سیاست هایش است و میخواهدبر ایران اسلامی سلطه ایجاد کند و مسئولین نیز حق ندارند سلطه آمریکا را در کشور ایجاد کنند چرا که ملت اجازه نفوذ و سلطه دوباره استکبار را نخواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عضو شنبه , 5 سپتامبر 2015 - 18:29

ابرو -شخصیت-حیثیت وانسانیت اعضای تعاونی مسکن بسیجیان شبسترتوسط مسئولین خدشه دار می شود -معامله می شود ایا این ارزش دادن به مردم است ان هم توسط کدام شرکت ،بانام کدام شرکت ،توسط چه افرادی و…………..فقط صحبت نکنیم..

شبسترنیوز شنبه , 5 سپتامبر 2015 - 18:36

در نظرات قبلی هم گفتم در صورت امکان با بنده تماس بگیرید در مورد مشکلتون