کد خبر : 62865
تاریخ انتشار : جمعه 28 آگوست 2015 - 21:41

اگرمسئولین عملی خلاف شرع انجام دهند از تریبون نمازجمعه مسائل را واضح خواهم گفت

اگرمسئولین عملی خلاف شرع انجام دهند از تریبون نمازجمعه مسائل را واضح خواهم گفت

به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر با تأکید بر داشتن تقوا گفت:انسان باید در شناخت دین بصیرت داشته باشد و کسی که تلاش می کند خانواده اش و جامعه را از گناه بازدارد ان شخص بالاترین خدمت را در حق خانواده و جامعه کرده است . وی ادامه داد:آثار

DSCF5749 [800x600]به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر با تأکید بر داشتن تقوا گفت:انسان باید در شناخت دین بصیرت داشته باشد و کسی که تلاش می کند خانواده اش و جامعه را از گناه بازدارد ان شخص بالاترین خدمت را در حق خانواده و جامعه کرده است .

وی ادامه داد:آثار گناه به قدری خطرناک است که تنها متوجه خود شخص نمی شود و خانواده و جامعه نیز با گناه آلوده می شود و همه وظیفه داریم آلودگی را از زندگی خود خود بزدائیم.

وی با گرامیداشت هفته دولت اظهارکرد:ازاز خدمات مسئولین  شهرستان که در مسائل اقتصادی تلاش می کنند تشکر می کنم و شایسته است که بیشتر از این به مردم خدمت شود، چرا  که شایسته وبایسته این ملت شریف است.

امام جمعه شبستر تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت است برای مسئولین که عملکرد خود را با مطالبات مردم و رهبری تطبیق دهند و  خود را ارزیابی کنند.

وی بابیان مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولین افزود: مسئولین باید در این زمینه ها تلاش کنند و به درخواست های مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

محمدزاده همکاری قوا را از مطالبات رهبری دانست و گفت: تمام قوای سه گانه و زیر مجمعوعه شان باید در کنار هم باشند و خصوصا در سال همدلی و همزبانی باید  به فکر عمران و آبادانی جامعه و نیاز های مردم باشند.

وی با اشاره به حقوق هسته ای ملت ایران اظهارکرد:هیچکس حق ندارد در مورد حقوق هسته ای ملت معامله کند و لازم است مسئولین در حفظ این حق مسلم دقت کافی داشته باشند و رابطه با کشورهای مختلف برای حفظ اقتدار اسلامی مشکلی ندارد ولی نباید اینطور شود که رابطه با این کشورها موجب بی توجهی مان به کشورهای اسلامی شود و ارتباط مان با دنیا باید بدون سؤال باشد و مردم در جریان قرار گیرند.

خطیب جمعه شبستر مباره با سلطه طلبی و استکبار را  جزو اصول ثابت و لاتیغیر نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مردم و مسئولین به این مورد دقت و توجه کنند که بالای 18 هزار شهید ترور داده ایم و باید از آمریکا که ادعای مدافع حقوق بشر دارد پرسید که آیا شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدا حقوق بشر نبودند؟ و باید آمریکا را شناخته و از فتنه هایش باخبر شویم.

وی با بیان اسامی شهدای شهرستان شبستر که سالگرد شهادتشان هست خاطرنشان کرد:مسئولین و مردم در مقابل خون شهدا مسئول هستند و ادامه راه شهدا و حفظ خون آنها به رهبری مقام معظم رهبری جزو اولین وظایف ما می باشد.

محمدزاده تصریح کرد: لازم است در عمل به توصیه های شهدا بدون کوچکترین تعلل ،تفرقه و بازی های سیاسی باید به مردم خدمت شود و شهدا برای اسلام و دین جامعه شهید شدند و امروز وظیفه داریم در تمام اعمال  خود نظر اسلام و قرآن،امام خمینی(ره) ،مقام معظم رهبری و مراجع بزرگوار تقلید  در اعمالمان خود را نشان دهد.

امام جمعه شبستر اضافه کرد:هیچکس حق ندارد بر خلاف شرع مقدس اسلام در جامعه برنامه ریزی کند و مسئولین حق ندارند در برنامه های خود برخلاف شرع برنامه ریزی کنند و نباید طوری شود که مردم اعتراض کنند و امام جمعه تذکر دهد.

وی تصریح کرد: مسئولین باید در اعمال و  مسائل شرعی خود  دقت کرده و به وظیفه خود آشنا شوند و باید میدان ها و ورودی شهرها با سمبل ها، احادیث، آیات قرآنی مزین شود و  نه اینکه مسائلی که شائبه دیگری ایجاد میکند باشد.

امام جمعه شبستر در پایان با هشدار به مسئولین گفت:همه مسئولین چشم شان را باز کنند و دقت کنند که اگر خلاف شرع انجام دهند از این تریبون مسائل را واضح خواهم گفت ،ضمن اینکه نظارت بر برنامه‌های گروه‌ها و موسسات شخصی و غیرشخصی نیز برعهده مسئولین است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عبداله جمعه , 28 آگوست 2015 - 21:57

ضمن تکر از حسن توجه امام جمعه محترم ، حال اگر مسئولی از دانه درشتان شهرستان مدام دروغ های آشکار بمردم تحویل دهد و بگوید ، مشمول این برخورد قاطع از تریبون نمازجمعه میشود یا اینکه دروغ جزو موارد خلاف شرع محسوب نمیشود؟باتشکر

همشهری شنبه , 29 آگوست 2015 - 9:12

آقای امام جمعه در برخی ادارات کارمندان در رشوه خواری و کم کاری و امروز و فردا کردن ارباب رجوع و سهل انگاری وحتی توهین ودرخو.است پول و رشوه از بیشتر مراجعین غوغا کر ده وبرخی از کارمندان ادارات که تعدادشون انگشت شماراست سالهای سال است با گرفتن رشوه و حق الزحمه از ارباب رجوع پولها و اموال قابل توجی به جیب زده اند لطفا دستور فرمایید آن افراد مفسد و رشوه خوار که بیشتر مردم شهرمان انها را میشناسند دستگیر و پولها و اموالی که از طریق رشوه خواری بدست آورده اند از حلقومشان بیرون کشیده وآن افراد را تحویل مقامات قضایی داده و به اشد مجازات برسانندباوکنید به خدای احد وواحد قسم آن افراد خون برجی ارباب رجوع رو تو شیشه کرده و ابروی انقلاب اسلامی و دین اسلام را زیرسئوال برده وآن کار آن کارمندان اهانت است به اسلام و خون شهیدان ….. با تشکر از امام جمعه شبستر عاجزانه درخواست میشود در صورت امکان دستور فرمایید به این امر مهم رسیدگی فرمایند 4

تیزبین شنبه , 29 آگوست 2015 - 10:55

مسئولین و مردم در مقابل خون شهد مسئول هستند

شهد نه شهدا

اصلاح شود

شهروند شنبه , 29 آگوست 2015 - 13:54

با سلام خدمت امام جمعه محبوب شبستر آقای امام جمعه رشوه خواری عدم ر سیدگی بموقع به امو ات ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم و دریافت حق الزحمه توسط برخی از مراجعین به ادارات وامروز وفردا کردن برخی کارمندان از دغدغه های عمومی برای همشهریان عزیز در شهرمان گشته خواهشمند است به دستور فرمایید در صورت امکان تحقیقاتی در امور بالا مخصوصا رشوه خواری برخی کارمندان در برخی از ادارات که یک معضل اجتماعی در شهرمان گشته انجام پذیرد که شاید به امید خدا و پیگیریهای آن جناب این بلای خانمان سوز یعنی گرفتن ر شوه از ارباب رجوع حل شود و آن رشوه بگیران که از راه نامشروع به پولهای کلانی رسیده اند به سزای اعمالشان رسیده و عمل آن مفسدان که توهین به مقدسات اسلامی و انقلاب میباشد و آن افراد مایه ننگ و آبررو ریزی این انقلاب و حکومت اسلامی میباشد مورد پیگرد قانونی برسند و تحویل مراجع ذیصلاح گردند تا حق هیچ مضلومی به دست این ظالمان از خدا بی خبران نشود ضمنا با توجه به اینکه آن از خدا بی خبران در بین عموم مردم شناخته شده میباشند میشود با یک تجسس نه چندان سخت همه آنان را به چنگ عدالت انداخت و تحویل قانون داد تا شهرمان از دست آن مفسدان کوتاه گردد ……با تشکر

متین شنبه , 29 آگوست 2015 - 15:51

امام جمع محتر بد نیست بازرسانی نامحسوس به اداره….. بفرستید و آنها بشما بگویند که چگونه براحتی آب خوردن ازمردم بخاطر ارایه …یا ….. پولهای کلانمیگیرند و اگر بدرخواستشان اعتنا نشود کلاهت پس معرکه است وجالب اینکه همین عزیزان که با این پولها ماشینهای آنچنانی و انواع زمینها را میخرند و میفروشند در همین نماز جمعه اخیر هم جزو نمازگزارانند و عجبا که بقول پروین اعتصامی:گفت هشیاری بیار اینجا کسی هشیار نیست!

فانوس سیس شنبه , 29 آگوست 2015 - 17:30

خداوند متعال در قسمتی از ایه 4 سوره حدید می فرمایند:و هو معکم این ما کنتم ….. و او (خداوند متعال) با شماست هر کجا باشید.

همه کم کاریها و کجیها و گناهان ما ناشی از اینست که واقعا در ک نکرده ایم که خداوند متعال در همه حال و شرایط سخت و خوب نظاره گر و شاهد ماست و این باعث شده تقوا و پرهیزگاریمان ، البته خطاب به خودم عرض میکنم ، کم باشد. اگر بدانیم و در روح و عمق وجودمان درک کنیم که خدای تبارک و تعالی در همه لحظات همراه و شاهد اعمال و گفتار ماست، در آن صورت خود را از بدیها و گناهان دور نگه خواهیم داشت.
ان شاالله بتوانیم با شناخت خود و رسیدن به معرفت الهی لیاقت بهشت وعده داده شده و لقاءالله را داشته باشیم که نهایت سعادت انسان در جهان آخرت است.

سلام شنبه , 29 آگوست 2015 - 22:57

بی زحمت فقط گوشه چشمی به تعاونی مسکن بسیجیان بیندازید.ان وقت پی خواهیدبردکه چندین نماز جمعه لازم است تا………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………هرنقطه ازاین سطور حاوی چندین جمله است.

شبسترنیوز شنبه , 29 آگوست 2015 - 23:15

دوست عزیز خواهشا جهت انعکاس مشکلتان با بنده حقیر تماس بگیرین چون پیگیر بودم

عاصی شنبه , 29 آگوست 2015 - 23:40

یکی نیست به اینا بگه ازکجا اورده ای؟مخصوصا اعضای هییت مدیره مسکن بس…که تادیروز گاری نداشتن ولی امروز…..