کد خبر : 62313
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آگوست 2015 - 20:31

بازدید مسئولین از پروژه های عمرانی شهرداری خامنه+تصاویر

بازدید مسئولین از پروژه های عمرانی شهرداری خامنه+تصاویر

همزمان با سومین روز از هفته دولت جمعی از مسئولین شهرستان شبستر از پروژه های در دست اجرای شهرداری خامنه بازدید کردند.

به گزارش شبسترنیوز همزمان با سومین روز از هفته دولت  امام جمعه، معاون فرماندار و  جمعی از مسئولین شهرستان شبستر از پروژه های در دست اجرای شهرداری خامنه بازدید نمودند.
در ابتدا مسئولین با حضور در یادمان شهدای گمنام از عملیات نوسازی و تکمیل یادمان شهدای گمنام خامنه بازدید نمودند.

در ادامه با حضور در مجتمع تالار شهرداری خامنه از روند اجرای عملیات و احداث این تالار بازدید کرده و حجت الاسلام محمدزاده و معاون فرماندار از تلاش ها و زحمات شهرداری خامنه در اجرای پرشتاب و فزاینده این پروژه قدردانی نمودند.

شریفی در توضیح این پروژه گفت : پروژه تالار شهرداری که با زیربنای بالغ بر ۱۷۰۰ مترمربع و توسط شهرداری و از محل اعتبارات داخلی اجرا میگردد جزو نفس گیرترین و بزرگترین طرح های شهردرای می باشد که توانستیم به لطف کمک های دولت تدبیر و امید و تلاش های مضاعف همکاران در شهرداری و شورای اسلامی  شاهد پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در مدت دو سال اخیرباشیم.
بازدید از ساختمان جدید و الحاقیه شهرداری که در کنار ساختمان قدیمی اجرا میگردد آخرین مقصد در این بازدید بود که شهردار خامنه در توضیح این پروژه تصریح کرد :در ادامه پروژه ها و برنامه های عمرانی شهرداری ، به دلیل نیاز مبرم به وجود فضاهای مناسب و ساختمان شهرداری درخور و شایسته شهری با قدمت تاسیس شهرداری ۸۰ ساله ، طرح احداث الحاقیه ساختمان اداری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است .
وی ادامه داد : طرح مطالعاتی این پروژه در سال ۹۳ تصویب و عملیات اجرایی آن همزمان با ایام الله دهه فجر کلنگ زنی گردید و در کنار دیگر پروژه های عمرانی شهرداری در سال ۹۴ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیون ریال هم اکنون در دست اجرا می باشد . این ساختمان که بصورت الحاقیه در کنار ساختمان موجود احداث میگردد به نوعی در طراحی آن سعی شده است که بتوان از فضاهای موجود در ساختمان فعلی نیز بنحو احسن استفاده کرد .
شریفی در ادامه تاکید کرد: اعتقاد داریم که هنر مدیریتی استفاده حداکثری از امکانات موجود با کمترین هزینه و با نگرش اقتصاد مقاومتی است و در همین راستا در طراحی این مجموعه به نتیجه رسیدیم که طرح ساختمان به نوعی باشد که در حال بتوانیم در جوار ساختمان فعلی از آن استفاده نموده و در آینده ودرصورت نیاز بتوانیم ساختمان قدیمی را تخریب و فاز دوم آن را احداث نماییم.
در پایان شهردار خامنه در اتاق جلسه گزارشی از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی خامنه را در یکسال گذشته مبنی بر :آسفالت معابر و کوچه ها اعم از کوی نساجی و مقیم آذر ، جدولگذاری خیابان ها ، اجرای طرح ممیزی املاک و GIS ، خط کشی کلی معابر و خیابان ها ، بازسازی یادمان شهدای گمنام ، نصب تلویزیون شهری ، لوله گذاری و جداسازی آب شرب از آب خام شهری ، احداث ساختمان شهرداری ، احداث تالار شهر ، نوسازی ساختمان غسالخانه ، تجهیز و تکمیل جایگاه CNG ، اجرای ایستگاه های مطالعه در پارک ، خرید خودرو و تجهیز ناوگان آتش نشانی و.. را به حاضرین ارائه کرد.

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

حمید راضی پنج‌شنبه , 27 آگوست 2015 - 12:22

مراقب باشند تا یک موقع این پروژه های نفس گیر باعث نشود تا در اجرای شو های تبلیغاتی ، نفس کم بیاورند !
ضمنا اون مبلغ اعتبار رو نوشتن 3000 میلیون ریال . فکر کنم عدد خیلی بزرگه . درستش 3 میلیارد ریال است

hatami شنبه , 29 آگوست 2015 - 1:34

واقعا در تمام عکسها دوسه …و مسول اداره …. پلاسند و درطول هفته اینا کی در ادارشون هستند!!؟؟ بی کاری هم عالمی دارد.