کد خبر : 59995
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آگوست 2015 - 6:05

مسئولین تعامل بیشتری با خبرنگاران داشته باشند/حق آبه شهرستان شبستر در پروژه انتقال آب ارس تأمین شود ‌

مسئولین تعامل بیشتری با خبرنگاران داشته باشند/حق آبه شهرستان شبستر در پروژه انتقال آب ارس تأمین شود ‌

به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندارشهرستان شبستر در نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان شبستربا اشاره به سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و مطبوعات گفت:شهادت شهید صارمی و 8تن از دیپلمات های ایرانی توسط طالبان که دست پروده آمریکاست و در رأس نظام سلطه جهانی آمریکا و اسرائیل

photo_2015-08-09_17-11-03به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندارشهرستان شبستر در نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان شبستربا اشاره به سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و مطبوعات گفت:شهادت شهید صارمی و 8تن از دیپلمات های ایرانی توسط طالبان که دست پروده آمریکاست و در رأس نظام سلطه جهانی آمریکا و اسرائیل است و این نمودی از نقض آشکار حقوق بشر و اشاعه تروریسم رسمی است .

وی اظهارکرد: هم اکنون  نیز داعش و القاعده در اوج وحشیگیری به فجیع ترین  جنایت هایی مرتکب می شوند که در طول تاریخ اتفاق نیفتاده بود و این نشانگر این است که آنها به هیچگونه آئین و دینی منتصب نیستند و فقط می خواهد چهره اسلام را مخدوش کنند، ولی  افکار عمومی جهان  با چهره واقعی اسلام آشنا شده است.

کاشانی با تقدیر از اصحاب رسانه شهرستان شبستر افزود:خبرنگاران درد آشنا،دلسوخته و فرهیخته بوده نقش امید آفرینی را در جامعه بر عهده دارندو با نقد های سالم و واقع بینانه موجب بالندگی جامعه و سالم سازی سیستم اداری با همکاری مدیران می شوند.

فرماندارشبستر با اشاره به مذاکرات هسته ای تصریح کرد:در سایه مجاهدت های امام خمینی(ره) وتدابیر مقام معظم رهبری و ملت ایران در مذاکرات ثابت شد که ایران اسلامی تسلیم ناپذیر بوده  و یکی از قدرت های برتر منطقه است و این نشانگر عزت و اقتدار ایران است.

وی اضافه کرد:افکار عمومی دنیا و ایران اسلامی به دنبال صلح و امنیت در جامعه است و  جامعه رسانه ای نیز تلاش کرده همچون شهید صارمی در صحنه و کنار مردم حضور یابد و این به نوعی همدلی و وحدت در جامعه اسلامی را نشان می دهد.

کاشانی با اشاره به ظرفیت های شهرستان شبستر افزود:خبرنگاران در طول سال جانانه زحمت می کشند و همچون عرصه های دیگر رسانه ها و خبرنگاران شهرستان نیز با کسب رتبه های برتر و مجوز سایت ها نشان دادند که به  دنبال توسعه  شهرستان هستند.

وی خواستار معرفی ظرفیت های شهرستان توسط  اصحاب رسانه شد و گفت: ادبیات منطقی خبرنگاران شهرستان شبستر  ماه عسل عقلانیت و رعایت اصل امانت داری آنها بوده و زیبنده شان است.

فرماندارشبستر در ادامه با بیان اینکه نواقصات و نیازمندی های شهرستان نیز باید به صورت کارشناسی شده منعکس شوند اظهارکرد: پایگاه های اطلاع رسانی در انتشار نظرات باید دقت کرده و  و نقد و توهین‌ را از یکدیگر متمایز کنند.

این مقام مسئول کمبود آب مشروب از مسائل اصلی شهرستان شبستر دانست و افزود:حق آبه شهرستان شبستر در پروژه انتقال آب ارس باید تأمین شود و در تابستان 93 مردم شهرهای تسوج و سیس با بحران آب مواجه بودند که  در این شرایط ،رسانه ها با ایجاد امیدواری مسئولین را در حل مشکل همراهی کردند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: توسعه مراکز علمی آموزشی،حوزه سلامت ،گردشگری بندرشرفخانه و کوزه کنان و سایر ظرفیت های شهرستان باید در رسانه ها منعکس شوند و مسئولین شهرستان نیز باید تعامل شان با خبرنگاران بسیار باشد تا عملکرد ها و نیازمندی ها منعکس شود

فرماندار شبستر در پایان خاطرنشان کرد:دنیا در عرصه امپراتوری رسانه به سرعت پیش می رود و در مقابل آن باید فرهنگی عمل کرده ودستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و مزیت های خود را به رخ دنیا بکشیم.

حمیدرضا سلمانیان معاون فرماندار شبستر نیز با اشاره به ظرفیت های شهرستان شبستر گفت: این شهرستان مهد فرهنگ و تمدن بوده و در زمینه خبرنگاری و مطبوعات نیز سرآمد می باشد و توان و فرهنگ بسیار است.

وی خاطرنشان کرد : رسانه ها می توانند پتانسیل بزرگی برای شهرستان باشند و به منظور آگاهی بیشتر مردم در سطح کشور و حتی خارج از کشور اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.