کد خبر : 58970
تاریخ انتشار : جمعه 31 جولای 2015 - 19:09

بمباران شیمیایی هیروشیما نمونه ای ازحقوق بشرآمریکایی است

بمباران شیمیایی هیروشیما نمونه ای ازحقوق بشرآمریکایی است

امام جمعه شبسترگفت:کارنامه سیاه آمریکا باید شناسانده شود و جنایت های مختلف آمریکا در هیروشیما،فلسطین ،غزه ،یمن،عراق و … نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است و تا جان داریم شعار «مرگ بر آمریکا»را با صدای بلند اعلام خواهیم کرد.

IMG_2082به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام علی محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با تأکید بر تقویت ایمان و تقوا گفت:خداوند متعال به کسانی که تقوا داشته باشند بصیرت می دهد و معیار تشخیص تمام خوبی ها،بدی ها ،ظلمت ها تقوا می باشد و انسان بدون داشتن بصیرت گمراه می شود و در طول تاریخ کسانی بشریت کسانی که با ادیان و انبیاء مبارزه کرده و با حق و حقیقت مقابله کرده اند انسان های بی تقوا بوده اندو در دنیای فعلی باید با تقوا و ایمان به دین اسلام ، قرآن و اهل بیت نزدیکتر شد.

امام جمعه شبستر با گرامیداشت سالگرد قیام نهضت مشروطه اظهارکرد:در طول سال های متمادی حرکت های مختلفی توسط مردم و رهبری روحانیت اتفاق افتاده است و قیام مشروطه برای نجات جامعه از ظلم و ستم استعمارگران اتفاق افتاد .

محمدزاده با اشاره به وظایف روحانیت و حوزه های علمیه تصریح کرد:روحانیون و حوزه ها  همیشه با تأسی از دستورات الهی ، سیره انبیاء و اهل بیت وظیفه دارند در مقابل بدعت ها و حرکت های غیر اسلامی قیام کنند و معیار قیام ها و حرکت ها حرکتی الهی است و نباید ترس و واهمه داشته باشند و وظیفه همه است که در مقابل باطل مبارزه کتد.

خطیب جمعه شبستر تصریح کرد:رابطه انقلاب اسلامی با اسلام ،قرآن،اهل بیت(ع) و ولایت مطلقه فقیه  باید روز به روز محکم تر شود و حوزه های علمیه وبزرگان  از نظر شرعی و اجتماعی وظیفه دارند مردم را به انسجام ،اتحاد،همدلی و همزبانی دعوت نمایند.

وی افزود:در جامعه باید ضروریات مورد توجه قرار گرفته شود و باید دقت کرد که تبعیت از ولایت فقیه ،تبعیت از اسلام و اهل بیت و دستورات خداوند متعال می باشدو نیز باید توجه کنیم که با غفلت و بی بصیرتی به مصیبت های دوران گذشته دچار خواهیم شد  و تمام مردم باید با همدلی و همزبانی در عرصه و صحنه حضور داشته باشند.

محمدزاده با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی هیروشیما توسط آمریکا گفت:در جریان این بمباران 160هزارنفر کشته و زخمی شدند و آثار این هنوز نیز در آن منطقه وجود دارد و این یکی از مصداق های کارنامه سیاه آمریکا می باشد و تاریخ جنایت های بی رحمانه آمریکا بر انسان های بی گناه را فراموش نخواهد کرد و کارنامه سیاه آمریکا باید شناسانده شود و جنایت های مختلف آمریکا در هیروشیما،فلسطین ،غزه ،یمن،عراق و … نمونه ای  از حقوق بشر آمریکایی است و تا جان داریم شعار «مرگ بر آمریکا»را با صدای بلند اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در مقابل حقوق بشر اسلامی نماد همدلی،آرامش و سعادت در جامعه می باشد و در برگرداندن غیرت ،عظمت ،انسانیت و اخلاق و رفتار سالم در بین مردم تلاش می کند.

امام جمعه شبستر با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهارکرد:در این مذاکرات امتیازاتی داده شده و امتیازاتی گرفته شده است و بعد از آن شاهد زیاده خواهی کنگره آمریکا و حمایت از صهیونیست ها هستیم و باید توجه کنیم که  صهیونیست ها به خوی خطرناک تجاوز و مرض سرطانی ناعلاج دچار هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین باید دقت کرده و تلاش کنند و با عملی کردن دستورات اسلام در رفتار و عمل شان مردم را به صورت عملی با اسلام آشنا کنند و بتوانند رضایت مردم را کسب کنند و نباید حتی یک نفر از مردم از مسئولین ناراضی باشد و بدون جواب برگردد چرا که این اقدام چراغ سبزی به دشمنان است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.