کد خبر : 5809
تاریخ انتشار : شنبه 3 می 2014 - 13:13

تولیدکننده واقعی باید از سرمایه‌دار کاذب تمییز داده شود

تولیدکننده واقعی باید از سرمایه‌دار کاذب تمییز داده شود

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: تولیدکننده واقعی باید از تولیدکننده کاذب تمییز داده شود، و باید از برخی سرمایه‌دارانی که با رانت و دست‌اندازی به منابع می‌خواهند به اهداف خود دست یابند جلوگیری شود.

81148559-5667913به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز، علی علیلو پیش از ظهر امروز در جمع کارگران واحد تولید آرد ارس اظهار کرد: برای تولید بهتر نباید فاصله‌ای بین کارگر و کارفرما وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: تولیدکننده واقعی باید از تولیدکننده کاذب تمییز داده شود، و باید از برخی سرمایه‌دارانی که با رانت و دست اندازی به منابع می‌خواهند به اهداف خود دست یابند جلوگیری شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این برهه از زمان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به تولید داخلی باید ارزش داده شود، اضافه کرد: باید با مدیریت جهادی و اقتصادی در تولید داخلی همت کرد.

وی در پایان روحیه مدیران اجرایی را در ارزش دادن به سرمایه‌گذاران واقعی بسیار ممتاز عنوان کرد و خاطر نشان کرد: فرهنگ تولید در منطقه شبستر فرهنگی مبتنی بر دیانت است و حضور تولیدکنندگان را در منطقه ارج می‌نهیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: محیط کار باید طوری باشد که کارگر و کارفرما با محبت و دوستانه در کنار همدیگر با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای تولید گام برداشته و چرخ‌های توسعه را بچرخانند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان شبستر ترتیب یافته بود، فرماندار این شهرستان نیز گفت: آموزه‌های دینی ما سرشار از حمایت از کار و کارگر است و با نبوغی که در کارآفرینان منطقه سراغ داریم، فرهنگ سرمایه‌گذاری بیش از پیش رونق می‌یابد.

سعید کاشانی تاکید کرد: با تجارب قبلی در زمینه حمایت از کارآفرینان باید نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت گردد.

وی افزود: با حمایت از سرمایه‌گذار خارجی که هم اکنون به عنوان یک اصل پذیرفته شده است، مرزهای جغرافیایی برای اشتغال آفرینی معنی ندارد تا کارآفرینی در داخل کشور به نحو مطلوب صورت گیرد.

فرماندار شبستر با اشاره به اینکه اگر اقتصاد دولتی به اقتصاد خصوصی تبدیل شود شاهد رقابت سالم و سازنده بین تولیدکنندگان خواهیم بود، افزود: دنیا شتابان در فناوری رو به جلو حرکت می‌کند و کشور ما نیز باید با استانداردسازی محصولات خود نباید از این قافله عقب بماند.

علیرضا خوش نیت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.