کد خبر : 5783
تاریخ انتشار : جمعه 2 می 2014 - 16:58

حفظ اسلام و قرآن و تبعیت ازولایت فقیه وظیفه همه می باشد

حفظ اسلام و قرآن و تبعیت ازولایت فقیه وظیفه همه می باشد

امام جمعه شبستر:امروز حفظ اسلام و قرآن و تبعیت از امامت و ولایت مطلقه ی فقیه و مبارزه با استکبار جهانی وظیفه تک تک مومنان میباشد .

08149967916711309843به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز ،حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر در نمازجمعه این هفته شبستر که درمسجدجامع این شهر برگزار شد،با اشاره به فرارسیدن ماه رجب گفت:در اهمیت ماه رجب همین بس که در روایات داریم هر کس تنها یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد آتش جهنم به اندازه یک سال از او دور میشود .

وی در ادامه افزود:ماه های حرام از حرمت خاصی نزد خداوند متعال برخوردارند و لازم است در همه ایام سال به خصوص در ماه های حرام از گناه اجتناب کنیم.

خطیب جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری تصریح کرد:استاد مطهری شهید راه قرآن ، بصیرت و فرهنگ بود و از آن جایی که پیرو راه انبیاء و اولیای الهی بود،رسالت آگاهی بخشی به آحاد مختلف جامعه را بر عهده داشت و به حق این روز را روز معلم نامگذاری کرده اند

محمدزاده ادامه داد:به همه علوم در قرآن کریم اشاره شده است و این نشانگر این است که قدرت الهی ما فوق همه قدرت های ظاهری و مادی است و انسان برای رسیدن به کمال حقیقی بایستی از مسیر بندگی خداوند متعال بگذرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به ارزش و اهمیت شغل معلمی پرداخته و افزود:بهترین وظیفه هدایت انسان همانند انبیاء ،اهل بیت و علماء را معلمین بر عهده دار هستند .

امام جمعه شبستر درادامه به آغاز هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد ولزوم توجه به تشکیل و کیفی سازی حلقه های شجره طیبه ی صالحین جهت افزایش و تقویت اعتقادات و اخلاقیات عموم بسیجیان را خواستار شد.

وی دربخش پایانی سخنان خود با اشاره سالروز شهادت امام هادی (ع) افزود: امروز حفظ اسلام و قرآن و تبعیت از امامت و ولایت مطلقه ی فقیه و مبارزه با استکبار جهانی وظیفه تک تک مومنان میباشد .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.