کد خبر : 5666
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 می 2014 - 19:17

همایش شورهای اسلامی شهرستان شبستربرگزارشد

همایش شورهای اسلامی شهرستان شبستربرگزارشد

شبسترنیوز :باحضورمسئولین استانی و شهرستانی همایش شوراهای اسلامی شهرستان شبستر برگزار گردید.

IMG_6093به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز در ابتدای این همایش علی ببرلویی رئیس شورای شهرستان با تبریک میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) خواستار کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی – کمک به حل مشکل جاده شبستر ،سلماس- حل مشکل دریاچه اورمیه ، درخواست خسارات کشاورزان از سرمازدگی و تگرگ شد .

در ادامهسیدسعیدکاشانی فرماندارشهرستان شبستر ضمن خیر مقدم گویی از اهمیت شوراهای اسلامی گفت و افزود: راه اندازی شوراها از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و شوراها سرمایه ای عظیم و ارزشمند می باشند.
وی در ادامه لزوم وحدت و همدلی بین شوراها را خواستار شد و وجود اختلاف را از بزرگترین آفت های شوراها دانست ، چراکه مسئولیتی که برعهده شوراهاست حق الناس می باشد.
در ادامه علیلو نماینده مردم شهرستان شبستر با تبریک روز کارگر افزود:اگر زحمات و تلاش های کارگران نباشد ،تمام مسئولیت ها و ریاست ها هیچ است.
وی در ادامه شوراها و انتخابات نمادی از تابلوی حکومت مردمی می باشند وافزود: شوراها حلقه وصل بین مردم و مسئولین اند و شوراها باید مطالبات مردم را تاحدامکان بجا آورند و اگر بخواهند در مقابل مردم شرمنده نشوند باید دین محور و از همه مهم تر خدا محور باشند و نه خود محور.

علیلو در بخش دیگر سخنان خوداز عدم انتخاب شهردار بعضی شهرها گلایه کردو گفت:شوراها باید قانون محور و خداپسندانه عمل کنند و همچنین عمل گرا و برنامه برنامه محور باشند وبه وظایفی که تعیین شده عمل کنند .
حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شبستر نیز در ادامه گفت :مسائل فرهنگی جامعه باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به سبک زندگی اسلامی ،تصریح کرد:یکی از اهداف انقلاب این بود که از زندگی طاغوتی خروج کنیم و زندگی با سبک ایرانی اسلامی تشکیل دهیم.
امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود گفت:در انجام کارهایمان هرگز نباید از زمان عقب بمانیم چراکه زمان به سرعت در حال پیشرفت است و مسئولین شهرهااگربخواهند در امور فرهنگی موفق باشند باید از روحانیون استفاده کنند و بابت این از مسئولین شهرها گلایه دارم چون تاکنون هیچ روحانی گزارش نداده که برای همکاری و مشورت دعوتش کرده باشند.
در ادامه احتشام حاجی پور رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به وظایف مهم شوراها افزود:شوراها نباید انتظارات بی مورد در مردم ایجاد کنند و باید به انتظارات به حق مردم عمل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

علی ببرلو شنبه , 3 می 2014 - 23:53

با سلام.از پوشش خبری مراسم همایش شوراها تقدیر و تشکر میشود.علی ببرلوی شندابادی