کد خبر : 55897
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 0:44

4 کشته و 4مصدوم در تصادف جاده تسوج-شبستر

4 کشته و 4مصدوم در تصادف جاده تسوج-شبستر

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی گفت: در برخورد دو خودروی سواری جاده تسوج – شبستر 4 تن فوت و 4 تن مصدوم شدند

b1564به گزارش شبسترنیوز مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب گفت: در برخورد دو خودروی سواری جاده تسوج – شبستر،سه راهی حیدر اباد، 4 تن فوت و 4 تن مصدوم شدند.

حبیب حسینقلی‌زاده اظهار کرد: ساعت 19:30 عصر امروز در جاده شبستر- تسوج حد فاصل سه راهی حیدرآباد یک دستگاه پژو 405 با یک خودروی پژو 206 به شدت برخورد کرد.

وی ادامه داد: با گزارش این تصادف به اتاق فرمان 115 شهرستان شبستر بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان در محل حادثه حضور یافته و هشت سرنشین مصدوم این دو خودرو را به بیمارستان شبستر منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: متاسفانه سه نفر از مجروحان در بیمارستان شبستر و یک نفر نیز در حین انتقال به تبریز درگذشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه کنند حین وقوع سانحه رانندگی برای تسهیل عبور و مرور آمبولانس های اورژانس با تجمع در محل حادثه راهبندان ایجاد نکنند و برای امدادرسانی فوریت های پزشکی مسیرگشایی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.