کد خبر : 55538
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 جولای 2015 - 1:34

محفل انس با قرآن کریم در سیس برگزار شد/حافظ12ساله که درکربلا موفق به حفظ کل قرآن شد

محفل انس با قرآن کریم در سیس برگزار شد/حافظ12ساله که درکربلا موفق به حفظ کل قرآن شد

محفل انس با قرآن کریم با حضور حافط ۱۲ ساله کل قرآن کریم در مسجدجامع شهرسیس برگزار شد.

به گزارش  شبسترنیوز  به مناسبت گرامیداشت سرداران و 477 شهید شهرستان شبستر محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز شهرسیس و محمدمهدی طالب سیس، حافظ کل قرآن کریم در مسجد جامع  این شهر برگزار شد.

در این محفل انس با قرآن، قاریان ممتاز شهرسیس به تلاوت قرآن پرداختند و  محمدمهدی طالب سیس حافظ کل قرآن کریم  برنامه‌ای را از حفظیات خود ارائه کردند.

محمدمهدی طالب در حاشیه این محفل در مورد حفظیات خود گفت: بنده نزدیک دو سال است کار حفظ قرآن کریم را شروع کردم و در ماه های اخیر توانستم در کربلای معلی به حفظ کل قرآن کریم موفق شوم.

در پایان این محفل با حضور مسئولان، از قاریان،حافظان و حافظ نوجوان  کل قرآن تجلیل شد. همچنین، استقبال نوجوانان و جوانان از این محفل انس با قرآن بسیار عالی بود.

یادآور می‌شود،  این محفل با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید چمران سیس، کانون الغدیر مسجد جامع شهر سیس، شورای اسلامی و شهرداری این شهر برگزار شد.

برای مشاهده تصاویر بر روی لینک زیر کلیک نمائید….

تصاویر/محفل انس باقرآن شهرسیس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ds سه‌شنبه , 7 جولای 2015 - 1:59

با سلام محفل سیس عالی بود و خوب شد که مسئولین شهرستان به خودشون اجازه ندادن به خاطر نوجوان حافظ کل قرآن هم شده در محفل حضور می یافتند فکر کنم دلیل عدم حضور این است که محمدمهدی طالب نوجوان 12 ساله که حفظ کل قرآن را در ماه های اخیر در کربلای معلی به پایان رسیده اهل شهرستان شبستر هست و باید میلاد و ….. میومدن تا مسئولین حضور می یافتد….و

ناشناس سه‌شنبه , 7 جولای 2015 - 2:00

سلام چرا انهایی که دعوت کرده بودن نیامدن چرا همیشه سیسها در امر غر یاری نمی کنند

فانوس سیس سه‌شنبه , 7 جولای 2015 - 2:33

جناب آقای ناشناس و ds ::::: لازم به ذکره که این محفل به صورت داخلی برگزار شد و از خارج شهر سیس دعوت شده ای نداشتیم. و ان شاالله باید چنان برنامه ریزی کنیم که مسئولین خودشون بیان و در محافل ما شرکت کنن نه اینکه با هزار خواهش و تمنا و دعوتنامه تشریف بیارن. جناب آقای طالب هم افتخار شهرمون هست و نیازی به لوح تقدیر این و اون نداره و لطف و عنایتی که خداوند متعال به ایشون داشته و حافظ کل قرآن شده بدون معادل هست و جوایز دنیوی و تقدیرنامه ها هم دارای ارزشی نیستند.

ن.ح پنج‌شنبه , 9 جولای 2015 - 2:05

خوردی اقایds بزن لایک