کد خبر : 43242
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 می 2015 - 0:32

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر برگزار شد+تصاویر

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر برگزار شد+تصاویر

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر با حضور مسئولین ادارات در محل بخشداری شبستر برگزار گردید.

به گزارش شبسترنیوز  کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر قبل از ظهر امروز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه در محل  بخشداری مرکزی شبستر تشکیل جلسه داد.

سید سعیدکاشانی فرماندار شبستر در این جلسه با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدا  گفت:جمهوری اسلامی با الهام از فرهنگ ناب اسلامی مایه ی تحول شده و در عرصه جهانی نیز معادلات را بهم زده است و مسئولین امانت و رسالت خطیری را بر دوش دارند  و باید رضایت خداوند متعال و مردم  را در اقداماتمان در نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به هفته بسیج سازندگی اظهارکرد:بسیج سازندگی  در سطح کلان و خرد متناسب با نیازمندی های  منطقه و با بهره گیری از تجربیات بومی،عمل می کند و عین هشت سال دفاع مقدس بسیجیان سلحشور بالنده تر از گذشته شده و  و از نظر علمی و تخصصی نیز پیشرفت قابل توجهی کرده اند.

کاشانی از حضور یکی از معاونین رئیس جمهور یا وزرا در شهرستان شبستر همزمان با سفر رئیس جمهوری  به استان خبرداد و افزود: در سفر دکتر روحانی به استان پروژه های جدید مصوب نخواهد شد و نظر دولت و مجلس این است که پروژه های با پیشرفت 60 یا 70 درصدی ادامه یافته و مورد بهره برداری قرار گیرند.

فرماندار شبستر در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری  یک تنه در مقابل آمریکا و هم پیمانانش ایستاده است و حماسه حضور مردم در مراسمات ،انتخابات و…دشمنان را نگران می کند و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال نیز مثل سال های گذشته با شکوه خاصی برگزار می شود.

وی با تقدیر از تلاش های مسئولین در شهرستان گفت:در سال 93 بیش از 10 اداره شهرستان شبستر رتبه اول استانی را کسب کرده اند و اعتبارات سال 93 نیز در طی ده سال اخیر بی سابقه بود.

کاشانی در پایان خواستار توجه  و نظارت کافی به کیفیت پروژه های عمرانی شهرستان  شده و خاطرنشان کرد:کیفیت پروژه ها از جمله پیمانکار،مصالح و … مهم تر از تأمین اعتبار برای پروژه های مورد نظر می باشد و باید به آن توجه کرد .

خاطرنشان می شود در این جلسه تعدادی از مسئولین عملکرد ادارات خود را ارائه کرده و همچنین گزارشی از  وضعیت  و ارزیابی های انجام شده از پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی شهرستان شبستر در سال 93 ارائه گردید.

DSCF0805 DSCF0812 DSCF0816 DSCF0818 DSCF0820 DSCF0825

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

حسن دوشنبه , 11 می 2015 - 1:48

وای به حال استانی که ادارات شبستر تو اون رتبه اول کسب کردن ببین دیگه اون یکی شهرها چه وضعی دارن که ما رتبه اول شدیم

شناس دوشنبه , 11 می 2015 - 16:46

این حسن همون بهرام چوبینه ها گفته باشم.

m... دوشنبه , 11 می 2015 - 16:51

خوبه که این حسن
آقا طبق معمول نپرسیده چرا آقای خاص رو دعوت نکردن و اله و بله!!!!؟؟؟

علی دوشنبه , 11 می 2015 - 22:58

فرماندار آقای خاص رو دعوت نمیکنه و وقتی هم دعوت میکنه آقای خاص جرات نمیکنه بیاد چون میدونه جایگاهی بین مردم نداره و اگه باز بخواد دروغ بگه مردم فرمانداری دارند که مثل همیشه محکم جوابشو میده

داغ دیده دوشنبه , 11 می 2015 - 23:46

ضمن سلام وآرزوی توفیق الهی از آقای فرماندار درخواست می کنم از مسئولین ادارات بصورت نامحسوس تحقیق کنند ونظرات مردم را درباره مسئولین ادارات بدانند جلوی ظلمهای مسئولین ادارجات دربرابر مردم را بگیرند چرا که این مسئولین با استفاده از نام مدیر مردم را نسبت به مسئولین نظام ،رهبری ،وشهداء بدبین می کنند اکثر مسئولین که بومی نیستند نسبت به شهرستان هیچگونه تعهدی ندارند وفقط بفکر خودشان هستند علت عقب افتادن شهرستان وجود همچین مسئولینی است