کد خبر : 41923
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 می 2015 - 1:57

جامعه بايد ارزش و منزلت معلمان را بداند

جامعه بايد ارزش و منزلت معلمان را بداند

همزمان با هفته مقام معلم با حضور فرماندار شهرستان از معلمان نمونه منطقه شبستر تجليل به عمل آمد.

indexبه گزارش شبسترنیوز کاشانی فرماندار شبستر در این مراسم با تبریک هفته معلم و گرمیداشت یاد وخاطره شهید مطهری گفت: کلیه پیشرفت ها و دستاوردهای جوانان ما در عرصه های مختلف علمی را مرهون تلاش های خالصانه معلمین عزیز هستیم.

وي در ادامه تجليل از مقام معلم را رسمي جاودان و ماندگار دانسته و اظهارکرد : معلمان رسالت خطير روشنگري و بصيرت بخشي را دارند و جامعه ما بايد قدر و منزلت معلمان را بداند.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد: معلمان بايد نقش و رسالت شهيد مطهري را در ميدانهاي علمي و فرهنگي حفظ نموده و با اخلاق گرايي ، تربيت ديني، زمان شناسي و عقلانيت و تدبير تلاش نمايند.

سرتیپی مدیر آموزش و پرورش شبستر نیز در این مراسم گفت: مسایل آموزش و پرورشی برگرفته از اندیشه های ناب علمایی همچون علامه طباطبایی، شهید مطهری علی الخصوص امام راحل می باشد.

وی اظهارکرد:  معلمان نمونه منطقه نمایندگان کل معلمان  می باشند که بر اساس شاخص های اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان معلم نمونه انتخاب شده اند وباید توجه کرد که همه معلمان نمونه هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم مشخص بودن هدف های آموزش و پرورش برای کلیه همکاران،  باید تلاش کرد تا منطقه شبستر به منطقه شاداب و پویا تبدبل شده و در مسایل علمی ضمن پیشرفت طوری عمل نماییم که از نهضت کمیت گرایی به نهضت کیفیت گرایی پیش برویم.

h1dam8qudm8idv1737f

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.