کد خبر : 39509
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آوریل 2015 - 12:23

کارگران از مهم ترین عناصرپيشرفت و تعالي جامعه هستند

کارگران از مهم ترین عناصرپيشرفت و تعالي جامعه هستند

فرماندار شهرستان شبستر به مناسبت روز جهاني كارگر ضمن بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان و دیدار با کارکنان این اداره بر نقش مهم و سازنده كارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی تأكيد كرد.

IMG_1942 (1)به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی در این دیدار از هفته و روز کار و کارگر به عنوان ایامی یاد کرد که برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای تولید و آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی فروگزاری نمی کنند ، خود نشان دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیر گذار این قشر خدوم می باشد.

وی ضمن برشمردن معایب و مزایای افزایش دستمزد کارگران، خاطر نشان کرد: كارگران مهمترين عنصر پيشرفت و تعالي هر جامعه اي محسوب مي شوند و در اين مسير هر جامعه اي از فرصت انديشه و بازوان توانمند اين قشر از جامعه بهتر استفاده نمايد توسعه و پيشرفتي دو چنداني خواهد يافت.

فرماندار شبستر اضافه کرد: در سالی که با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده، نقش کارگران و جامعه کارگری کشور در افزایش بهره وری تحقق اهداف و آرمان های اصولی ، خودباوری ، اتکا به درون و رفع مسایل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور بسیار مهم و قابل توجه است. به طوریکه سیاست دولت تدبیر و امید بر فراهم کردن و بهبود فضای کسب و کار بر پایه همدلی و همزبانی بین کارفرما و کارگر می باشد.

کاشانی دولت تدبیر و امید را عصاره تجربه 36 ساله نظام دانست و اظهار داشت: علیرغم تمام اموری که با آزمون و خطا گذرانده شده، اینک باید تمام امور با کار کارشناسی انجام پذیرد به طوریکه توجه به ظرفیت‌های نیروی انسانی ، اشتغال و سرمایه گذاری از برنامه‌های مهم مدیران شهرستان شبستر است و در این راستا اهتمام جدی داریم. لذا انتظار داریم کارفرمایان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید مشکلات کارگری در شهرستان را به حداقل برسانند.

فرماندار شبستر با بیان اینکه در گذشته اقتصاد کشور مورد بی توجهی قرار گرفته ، اظهار کرد: با تلاش کارگران ایران اسلامی در واحدهای صنعتی و صنفی موفقیت دست یافتنی است تا با ترفندهای دشمنان در ارتباط با مسائل اقتصادی مقابله ‌کنیم.

وی با بیان اینکه عدم نقدینگی، کمبود سرمایه ثابت و سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه از مهم‌ترین مشکلات واحدهای صنعتی است، افزود: با توجه به مشکلات برخی واحدها که در بخش صنعت و معدن شهرستان شبستر با آن مواجه بودند، اکنون با مدیریت صحیح، شاهد رفع مشکلات در شرکت‌ها و کارگاه‌ها هستیم.

فرماندار شبستر با تاکید بر اینکه در دولت گذشته تنها 30 درصد تعهدات عملیاتی شد اضافه کرد: این تعهدات در استان آذربایجان شرقی تنها 12 درصد بود که عدم کارشناسی فنی، پروژهای نیمه تمام را بر جای گذاشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، کارگران که عامل اصلی تولید در کشور محسوب می‌شوند، تعامل سازنده‌ای بین جامعه کارگری و کارفرمایی ایجاد گردد.که اگر بین کارفرما و کارگر، رفاقت و تفاهم برقرار باشد، کارگر خود را شریک مجموعه می‌داند و قطعاً کار بهتر انجام می‌شود.

نگارنده: علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس دوشنبه , 27 آوریل 2015 - 18:02

آقای فرماندار تکلیف مسکن بسیجیان که قول داده بودید حل کنید چه شد؟
از خبرنگار محترم می خواهیم پیگیری کند.

فانوس سیس سه‌شنبه , 28 آوریل 2015 - 14:18

بیچاره قشر کارگر …همیشه در نوشته ها و سخنرانیها قشری سخت کوش و فعال و …. معرفی میشن و فقط به این تعریف و تمجیدها ختم میشه…نه بیمه درست و حسابی نه ارزش دهی درست و حسابی نه حق و حقوق درست و حسابی …..
چرا عادت داریم همیشه تعریف و تمجید کنیم و در عمل پا پس میکشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟